  • 31. Data: 2009-05-04 06:12:40
    Temat: Re: Fajne sample z DP2
    Od: j...@a...at

    On 4 Mai, 07:57, Marx <M...@n...com> wrote:

    > ROTFL :)
    > Marx

    dlugie czasy aktywacji , mala szybkosc i niemal niewidoczny obraz na
    displayu lcd w pelnym sloncu - trza kupic celownik lunetkowy do
    fotografi w dzien.

  • 32. Data: 2009-05-04 07:02:33
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > http://www.pbase.com/ovasilkova/dp2
    >
    > Polecam obejrzeć te na F2.8

    kiepskie te zdjęcia

  • 33. Data: 2009-05-04 07:20:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze j...@a...at:

    > doskonale rozumiem
    > G1 ma stalke 1,7 20 mm ( ekw 40)
    > aparat o wymiennej optyce z obiektywem o tej samej ogniskowej tyle
    > ze jasniej 1,7

    Tak?

    Gdzie ma?

    I pokaż na zdjęciu jakie ma rozmiary.

  • 34. Data: 2009-05-04 07:23:10
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze j...@a...at:

    > mowa o ekwiwalencie
    > roznica pomiedzy ekw 50 a ekw 41 nie jest rzeczywiscie istotna
    > w dp 1 z kolei sigma zastosowala ciemny obiektyw.

    Bo to jest aparat do fotografowania na powietrzu, członie.

    > z 4,0 po
    > przymknieciu o 1 przyslone zeby poprawic jakosc robi sie 5,6 a to juz

    Po co masz przymykać?

    > to juz zorka czy kijew mialy zgrabne obiektywy o sile 2,0

    Aha, i mieściły się w kieszeni spodni?

    > sadze ze gdyby sigma zastosowala tak jasny obiektyw , apart ten
    > znalazlby wielu nabywcow ze wzgledu na mozliwosc fotografowania w
    > swietle naturalnym ( zaleta matrycy sigmy - male szumy) .

    Do tego służy DP2.

  • 35. Data: 2009-05-04 07:31:13
    Od: Grzegorz Maj <s...@e...pl_>

    Marx wrote:
    > Co ty porownojesz zooma ze stalka...

    Od czasu pojawienia się nikkora 12-24/2.8 takie porównania mają sens.

    --
    http://www.eixsite.pl

  • 36. Data: 2009-05-04 08:15:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    Grzegorz Maj pisze:

    > Od czasu pojawienia się nikkora 12-24/2.8 takie porównania mają sens.

    gdzie ten sens? jeden obiektyw nie spowoduje ze nagle wszystkie zoomy
    sie polepsza...

    Marx

  • 37. Data: 2009-05-04 08:33:55
    Od: Grzegorz Maj <s...@e...pl_>

    Marx wrote:

    > gdzie ten sens? jeden obiektyw nie spowoduje ze nagle wszystkie zoomy
    > sie polepsza...

    ale po co mają się polepszać? i co jest niewłaściwego w porównywaniu
    zumów i stałek?

    --
    http://www.eixsite.pl

  • 38. Data: 2009-05-04 09:43:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Tak?
    >
    > Gdzie ma?
    >
    > I pokaż na zdjęciu jakie ma rozmiary.

    Ma być.
    Płaszczak ale nawet jak już będzie to do Sigmy pod względem gabarytów nie
    będzie się umywać.

    adam

  • 39. Data: 2009-05-04 10:39:40
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Grzegorz Maj napisal:
    > Od czasu pojawienia się nikkora 12-24/2.8 takie porównania mają sens.

    14-24/2.8

    Faktycznie zyletka :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 40. Data: 2009-05-04 10:45:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    Grzegorz Maj pisze:

    > ale po co mają się polepszać? i co jest niewłaściwego w porównywaniu
    > zumów i stałek?

    jest bez sensu bo wszystkie (procz jednego) zoomy sa slabsze od stalek
    Marx