  • 31. Data: 2009-02-27 10:03:17
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Nie podcinaj skrzydeł młodemu pokoleniu, ty preclu, ty. Może ci kiedyś
    > pomogą jak ci rozrusznik padnie w trasie, rozrusznik serca.

    NFZ mi nie zasponsoruje rozrusznika :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 32. Data: 2009-02-27 10:05:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Easy pisze:

    > a to cos jeszcze mzna dodac?

    Do 15 ? Kazdy chcialby moc dodac z 85 ale to sie nieczesto udaje.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 33. Data: 2009-02-27 10:06:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > ty preclu, ty.

    A slyszales D. ze za to sie w morde wali ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 34. Data: 2009-02-27 10:42:03
    Temat: wiec jednak wiadomo gdzie ten klub...
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    KLOSZ pisze:
    <CIACH!>

    > No i wrzuccie wreszcie informacje, gdzie ten klub....

    Errata: no dobra, to bylo zadanie "z gwiazdka", ale dobrze ze juz
    wiadomo, ze to miejscowosc Grabowa. Chociaz bylbym zdania, ze powinno to
    byc jakos bardziej wprost napisane, bo moze ktos myszka nie najedzie na
    stosowny fragment strony i sie wtedy nie dowie gdzie ten klub.

    Ladna okolica tak na marginesie.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 35. Data: 2009-02-27 11:28:19
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Nie daj się zwariować, nazwaliście się tak jak się nazwaliście, wasza
    > sprawa.
    > Co do strony:
    > Fajnie, że czarne tło.
    > Chyba powinno być "skontaktuj się z nami" a nie "zkontaktuj się z nami".
    > Czy ja dobrze widzę, że jest was dwóch?
    > Akurat to, że wszyscy to prezesi mnie bawi i taka konwencja mi się
    > podoba, każdy członek klubu jest prezesem, taki trochę żart z klubów
    > motocyklowych, tylko nie wiem czy takie było zamierzenie.

    wydaje mnie sie, ze to nie jest zart, tylko to pierwszy ten lepszy :-)
    wiec prezesi sie mianowali na poczatku :D jakos to ego trzeba budowac ;)

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 36. Data: 2009-02-27 15:59:29
    Od: Pawciox <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl>

    stronka zostala zmieniona. i jak teraz? piszcie co jeszcze wyzucic. co
    dodac

  • 37. Data: 2009-02-27 16:07:18
    Od: Pawciox <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl>

    stronka zostala zmieniona. powiedzicie jak mozecie co jeszcze zmienic.
    szerokości i przyczepności

  • 38. Data: 2009-02-27 17:15:45
    Od: Adamo69 <adamo92@_NOSPAM_gmail.com>

    prosimy bez spamu i kłótni!
    odnośnie strony zostaną wprowadzone jeszcze zmiany i są wprowadzane na
    bieżąco również dzięki wam i waszej krytyce i radom.
    chciałbym skomentować to że ktoś tam napisał że to kolejny klub co
    zakładają dwaj kumple bo im się nudzi i że najpierw jest strona a później
    reszta.
    otóż:
    to że zdecydowaliśmy założyć swój własny klub spowodowane jest tym że nie
    ma w okolicy żadnych klubów a jeśli są to nie pisze o nich nic w
    internecie.
    chcieliśmy oboje dołączyć do istniejącego już klubu ale siłą rzeczy chcąc
    być w klubie musieliśmy założyć swój.
    Odnośnie kolejności to nie sądzicie że jest zima? i nie ma jak działać w
    terenie bo jest śnieg i zimno i to chyba logiczne że chcieliśmy najpierw
    rozreklamować się w internecie żeby mieć lepszy start.
    postanowiliśmy

  • 39. Data: 2009-02-27 17:17:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 17:51:21 +0000, Pawciox napisał(a):

    > witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,..

    a na uj komu są kluby? To już nie można sobie tak po prostu z kumplami
    polatać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 40. Data: 2009-02-27 18:03:19
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Adamo69 napisał(a):
    > prosimy bez spamu i kłótni!

    No ba! :)

> [...]
    > później reszta.
    > otóż:
    > to że zdecydowaliśmy założyć swój własny klub
    ^^^^^^^^^^^^^

    Zastosowany zwrot dosc jasno precyzuje charakter waszego przedsiewziecia.

    > nie ma w okolicy żadnych klubów a jeśli są to nie pisze o nich nic w
    > internecie.

    Aha. A jak czegos nie ma w internecie, to nie istnieje? ;)

    > chcieliśmy oboje dołączyć do istniejącego już klubu ale siłą rzeczy
    > chcąc być w klubie musieliśmy założyć swój.

    Ale po co? :)

    > Odnośnie kolejności to nie sądzicie że jest zima? i nie ma jak działać w
    > terenie bo jest śnieg i zimno i to chyba logiczne że chcieliśmy
    > najpierw rozreklamować się w internecie żeby mieć lepszy start.

    Ale lepszy start do czego? Do jezdzenia? To bez struktur sie nie da?
    Tak czy siak: Milo, ze prosicie o rade i nawet staracie sie na biezacao
    uwzgledniac padajace tutaj, rozne uwagi.
    Poniewaz ja stoje po drugiej stronie barykady, a raczej klubizm traktuje
    w sposob troszke niewerbalizowalny, wiec zmykam. :)