    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FLAME TIRES
    Date: Thu, 26 Feb 2009 19:52:50 +0100

    "Pawciox" wrote...
    > witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,..

    Witam

    Ja mam tylko pytanie do nazwy klubu... Co to znaczy "Flame Tires"? Mogę się
    tylko domyślać, że chodzi o "Płomień opony", bo po angielsku jest to
    niepoprawnie i nie ma zupełnie sensu. Jeżeli nie znacie obcego języka,
    powinniście ustalić polską nazwę lub zapytać się kogoś, kto będzie mógł
    poradzić. Tak wyszła bzdura.
    Napisz co ma znaczyć nazwa, a ja mogę napisać jak powinno to wyglądać po
    angielsku.

    Co do samej strony... regulamin już został oceniony przez innych. Dodam
    tylko, że na stronie startowej jest mały błąd. Poprawnie powinno być
    "skontaktuj"

    Pozdro
    --
    James