  • Data: 2009-02-26 21:20:01
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawciox pisze:
    > witam wszystkich.
    <CIACH!>
    > nie wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co
    > zmienic na stronce i jak nabyc nowych klubowiczy
    <CIACH!>

    Drooogi Pawcioxie,
    poki co to wyglada to troche jak strona dwoch kolegow, ktorzy z braku
    innego zajecia postanowili mianowac sie nawzajem Prezesami, bo tak
    bedzie fajniej. Ja tam do grona "klubowiczy" nie dolacze poki co ;-).
    Ale o tym prezesowaniu juz Wam pisali poprzednicy. Spusccie troche z
    tonu z ta tytulomania i przestancie tak sie miotac z tymi "powaznymi"
    maszynami (bo te Romety i co tam jeszcze bylo, to zaraz Wam jakis nowy
    czlonek jezdzacy kilofazerem jakims wytknie i jak bedziecie Prezesi
    wygladali?), zmodyfikujcie regulamin i wymyslcie sobie jakas misje.
    Taaak, misja to takie modne slowo we wspolczesnym marketingu.
    Odpuszczajac sobie slowo "misja" sprobujcie sie okreslic (chocby gdzies
    w tresci regulaminu) czy chodzi Wam bardziej o wyglupy, fun, stunt,
    turystyke motocyklowa czy moze cos jeszcze innego.

    No i wrzuccie wreszcie informacje, gdzie ten klub....

    Powodzenia, a jak przedsiewziecie sie rozwinie, to na jakis kongres MC
    wpadnijcie, zarejestrujecie sie oficjalnie i bedziecie "Spalona Guma MC"
    ;-).

    P.S. I jeszcze jedno, albo dwa.... na litosc wszystkiego co dla Was
    wazne. Nie sadzcie bledow ortow i innych bykow na stronie klubu. W dobie
    edytorow tekstu chyba mozna jakos zweryfikowac orty i sie nie wyglupiac
    na stronie glownej tymi "zkontaktowaniami". I tylko nie piszcie, ze obaj
    macie dysleksje, dysgrafie, dyskoteke, dysplazje, inne dys- i pod gorke
    do szkoly ;-).
    Poza tym, mnie osobiscie jeszcze przeszkadza okreslenie "motory",
    wolalbym "motocykle", ale o to juz kilka flejmow bylo na tej grupie,
    wiec nie bede rozwijal tematu. To kwestia osobistych preferencji.

    Zdrowko

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ