  • Data: 2013-09-02 07:36:13
    Temat: Re: F11 525xd
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-01 12:20, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    ale są jeszcze pośrednie osoby - dlatego też są pośrednie auta :)
    Ja bym chciał jak najmocniejsze auto, ale mnie na takie nie stać (na
    zakup i eksploatację), dlatego też wybieram diesle bo diesel o mocy
    180KM pali o 50% mniej niż benzyniak o tej mocy.

    jeżdżąc od święta - tak. Jeżdżąc na co dzień z kosztami musisz się liczyć...

    > I tak z czystym sercem dołożysz następne 2 tys do wyjazdu?
    > Bo ja mam opory szczerze mówiąc.
    > Zwłaszcza że przyjemność z jazdy jak już pisałem zbliżona (przy autach z
    > mojego zasięgu cenowego).

    Ale w twoim zasięgu cenowym jest może nie M550d, ale 535d (albo
    przynajmniej 530d) na pewno (tylko nie chcesz o tym słyszeć :), a radość
    z jazdy...różnica jest spora :)

    Łukasz