  • Data: 2013-09-02 12:03:40
    Temat: Re: F11 525xd
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-02 09:30, Lewis pisze:
> [...]

    napisałem jak jest w moim przypadku, być może nie jest to regułą

    > Czy aby na pewno?
    >
    > ~180KM to musi być 2.0+ TD albo jakiś mocno wykręcony <2.0TD
    > W trasie spali od 6 w górę, w mieście pewnie 8 wzwyż.
    > Możliwości tuningowe takiego silnika jakby właściciel się zdecydował to
    > pewnie ~200-250KM

    dokładnie stare 530d - moje spalanie średnie 8,5l/100km myślę że z 535d
    będzie podobnie (bo do tego dążę) - nie liczę na to że będzie tyle samo
    palił, a jedynie na różnicę w spalaniu w stosunku do benzyniaka podobnej
    mocy. 535d też powinien się w kilometrówce zmieścić (0,84zł nett/km) a
    na tym mi zależy, bo powyżej już musiałbym dopłacać z własnej kieszeni.

    > ~180KM dla benzyniaka to spokojnie <=2.0T które spali w trasie od 7
    > wzwyż i w mieście od 12 wzwyż

    mi w trasie autostradowej palił 15-16/100 (2.0T, 211KM), diesel na tej
    samej trasie pali 10/100

    do tego pozostaje montaż LPG
    > zmniejszający koszty o +- 50%, możliwości tuningowe w razie czego w
    > zależności od tego co to za silnik 200-300KM (pomijam TSI i pochodne
    > badziewia)

    LPG odpada, duży zbiornik zajmuje dużo miejsca, mały trzeba często
    dotankowywać.

    > No i gdzie ta połowa?

    powyżej

    > Pomijam już fakt kosztów serwisowych...

    ja też, bo przy kosztach paliwa 20.000zł rocznie można je pominąć...

    Łukasz