  • Data: 2013-09-02 12:25:56
    Temat: Re: F11 525xd
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-02 12:03, ddddddd pisze:

    > dokładnie stare 530d - moje spalanie średnie 8,5l/100km myślę że z 535d
    > będzie podobnie (bo do tego dążę) - nie liczę na to że będzie tyle samo
    > palił, a jedynie na różnicę w spalaniu w stosunku do benzyniaka podobnej
    > mocy. 535d też powinien się w kilometrówce zmieścić (0,84zł nett/km) a
    > na tym mi zależy, bo powyżej już musiałbym dopłacać z własnej kieszeni.

    > mi w trasie autostradowej palił 15-16/100 (2.0T, 211KM), diesel na tej
    > samej trasie pali 10/100

    Nie wiem co to musiał być za samochód i silnik. U mnie 2.0T 270KM w
    trasie rekordowo spalił 5.4 czy 5.5 jazda za tirem i nóż na gardle.
    Normalnie pali z 7-8 a zapierdzielając 150-200km/h nie wyszedłem ponad 13.

    U braciaka 2.3T 282KM pali normalnie 9-10LPG zapierdzielając 150-200 do
    16LPG.

    > LPG odpada, duży zbiornik zajmuje dużo miejsca, mały trzeba często
    > dotankowywać.

    Miejsca w bagażniku tracisz tyle to koło zapasowe.

    Lewis