  • Data: 2014-05-01 10:18:22
    Temat: Re: Ergonomia Olympus XZ-2
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kompakt ma być do noszenia przy sobie na co dzień oraz w sytuacjach, gdy
    >
    > nie chce mi się bujać z lustrem (wyjazdy, narty, rower i tak dalej).
    >
    > Będzie bardzo intensywnie używany - na pewno zrobię nim kilkukrotnie
    >
    > więcej zdjęć niż lustrzanką.

    ja mysle , ze nie bardzo jest sie nad czym rozwodzic.
    te kompakciki w sumie dostarczaja zdjecia bardzo podobnej jakosci , w zaleznosci od
    warunkow zdjeciowych raz jeden raz drugi nieco lepsze , ale w sumie to test to ta
    sama klasa - czyli wiadomo ze jakosc jest akceptowalna , najczesciej calkiem fajna ,
    w trudnych warunkach oswietleniowach jest znacznie gorzej.

    wybralbym ten , ktorego obsluga jest dla Ciebie najwygodniejsza , stawia najmniejszy
    opor.

    wypada osobiscie porownac .

    mnie olympus nigy nie lezal ( poza pierwszym analogowym mju 1 - genialny aparacik na
    on czas) , ale sa ludzie , ktorzy nigdy by olympusa nie zamienili.
    jedni rybki , inni akwarium.