  • Data: 2014-05-01 15:32:43
    Temat: Re: Ergonomia Olympus XZ-2
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-01 15:09, XX YY wrote:

    > a to niby dlaczego?

    Bo jesteś nawiedzony lub nie umiesz czytać?
    Mi na pytanie o ergonomię XZ-2 odpisałeś, że kompaktem nie da się zrobić
    dobrego zdjęcia.

    Elmerowi na zdanie mówiące, że w słabym świetle S90 radzi sobie lepiej
    niż kilka lat starszy A710IS, odpisujesz, że przecież kompakty sobie
    źle radzą w złym świetle.

    Ponieważ założyłem wątek, czuję się w obowiązku, żeby przekazać Ci
    dwie zaskakujące informacje.

    Po pierwsze: wszystkie aparaty radzą sobie gorzej, gdy jest słabe
    światło.
    Po drugie: nic nie wnosisz w dyskusję, która m.in. dla mnie może się
    okazać dość ważna. Dlatego proszę Cię, żebyś się trochę ogarnął.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski