    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Date: Wed, 06 Apr 2011 08:35:20 +0200

    On 2011-04-05, Jakub Danecki <j...@d...net> wrote:

    > Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym
    > miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który
    > zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka.

    W tym samym regulaminie są opisane metody wyłączenia usługi. Niestety,
    nie działające metody.

    > A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych
    > sieciach. SOA#1 - w zasadzie zero problemu.

    I właśnie to mnie wkurzyło: olewają klienta i są z siebie bardzo
    zadowoleni. W sumie to bardziej mnie wkurza podejście klientów
    polegające na kładzeniu uszu po sobie czy wręcz bronieniu dość
    skandalicznego postępowania usługodawcy (bo nie tylko opów to dotyczy)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski