  • Data: 2009-05-07 22:18:44
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: Misiu <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał

    > To niech operator nie doprowadza do sytuacji, w których jego własny
    > klient staje w sytuacji wyboru "ułatwić mu życie, czy nie".
    > Gdyby nie okradali swoich klientów, nie byłoby w ogóle problemu, który
    > nazwałeś "robieniem wody z mózgu". A tak, to - wybacz - ale gdy ktoś

    Nie masz wrażenia, że mówienia o okradaniu w odniesieniu do 30 gr jest
    delikatnie mówiąc nieadekwatne, aby nie powiedzieć wprost - czysty
    idiotyzm ? Szopa pokazał ci, że z takiego "okradania" więcej będą mieć
    problemów i strat niż zysku. Bardziej sensowne będzie założenie, że ktoś
    po prostu pomylił się lub źle wykonał swoją robotę. W tym kraju jest to
    niestety nagminnie.

    > mnie okrada, to g* mnie obchodzą jego problemy księgowo-podatkowe. Wręcz
    > odwrotnie - jestem zainteresowany, aby tych problemów miał jak najwięcej.

    Jeśli życzysz komuś źle, nie sprawisz w ten sposób, że świat wokół
    ciebie stanie się lepszy.

    > Niemniej jednak za zwrócenie uwagi na niezgodność mojej wypowiedzi z
    > "rzeczywistością f-k" dziękuję :)

    Mam takie wrażenie, że jesteś jeszcze bardzo młodą osobą (czyli taką
    przed 40-tką), która musi się jeszcze wielu uczyć zanim zrozumie jak
    działa otaczający świat. Na początek dobra rada - jeśli czegoś nie
    rozumiesz: pytaj, zanim zaczniesz formułować mniej lub bardziej
    bezsensowne tezy czy oskarżenia.

    --
    http://voip.stegny.net