  • Data: 2009-05-09 10:52:36
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: Rabbit <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc siema, ja tez jestem bardzo mloda osoba (przed 40-ka) i tez nie
    rozumiem otaczajacego nas swiata i tak dalej. Jestem tez bardzo
    wkurw***a osoba. Najpierw granie na czekanie.. Nie dosc ze sobie nie
    zycze zeby mi ktos ustawial jakas debilna melodyjke bez mojej zgody
    nawet jak mi bedzie za to doplacal a co to dopiero jak sam mam za to
    zaplacic. Dalej, dowcip dnia.. Przez tydzien czasu wszyscy sie smiali
    w pracy oprocz mnie. I to nie z dowcipow. Sam fakt ze ja musze
    poswiecac swoj czas aby wylaczyc cos czego sobie zupelnie nie zycze
    jest wystarczajaco irytujacy. Ale teraz najlepsze. Plotki MMS! Daruje
    sobie wylewanie frustracji jaka powoduje u mnie placenie 30 gr za MMSa
    dziennie poto zeby sie dowiedziec ze Michael Jackson nie chce jesc.
    Ale czemu $@%!$@ %@% $! %@$!@% $!@%!@%$ !@@@^#$&! nie moge tego
    wylaczyc?!!!!! Wysylam sms o tresci podanej w smsie od ery aby
    deaktywowac usluge i dostaje zrotna wiadomosc ze blednie uzyta komenda
    czy cos takiego. Szukam w necie, strona ery, mam. Znow nie dziala. W
    koncu chce zadzwonic do konsultanta (2,44 zl z vat za polaczenie) ale
    mam za malo na koncie, miedzy innymi dzieki temu ze dowiedzialem sie
    co tam slychac u Michaela. I co to nie jest okradanie? Ja sie czuje
    okradziony. A gadanie typu gdyby operator darowal 30 gr to by nie mial
    przychodu uwazam za dotalny bezsens. Jak mi zacznie krasc 30 gr era,
    30 gr tp, 30 gr pani z warzywniaka to tez nie bede mial przychodu. Do
    tej pory bylem w miare zadowolonym klientem ery. Od tej pory nie
    jestem zadowolony. Pozdrawiam wszystkich wyznawcow dobra i ulepszaczy
    swiata ktorzy w takiej sytuacji w jakiej sie znalazlem nadstawiliby
    drugi policzek, ale ja mam ochote komus przypier***c.