  • Data: 2009-05-08 23:19:13
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: Misiu <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Oczywiście, że idiotyzm. Moje 30 groszy, Twoje 30 groszy i jeszcze
    > kolejnych tysięcy osób.

    A potem miesiąc twarzą w twarz z paniami z US i na koniec kara za
    niezgodności tego jest na rachunku z tym co w papierach :)

    > Mam Ci powiedzieć, jakie ruch ma operator z powodu na stałe włączonej
    > poczty głosowej? Której i tak nikt nie odsłuchuje? Zresztą, jesteś
    > inteligentnym człowiekiem i sam potrafisz sobie taki ruch oszacować,
    > prawda?

    Poczta głosowa to usługa jak każda inna, można ją bezpłatnie wyłączyć.
    To, że ktoś tego nie robi, albo nie odsłuchuje wiadomości, nie oznacza,
    jak sugerujesz, że operator oszukuje ludzi, albo "bezpodstawnie wzbogaca
    się". Ludzie starsi ode mnie ten sposób myślenia nazywają stalinowskim,
    młodsi - pisowskim.

    > Tak, oczywiście. Są sobie systemy billingowe, które dla każdego
    > połączenia rąbią klienta na jeden grosz. Przecież nie będziesz się

    Jeśli znasz takie systemy billingowe, to powinieneś złożyć zawiadomienie
    o przestępstwie do prokuratury. Wyłudzenie podlega karze więzienia z
    tego co mi wiadomo.

    --
    http://voip.stegny.net