  • Data: 2009-05-08 23:28:43
    Temat: Re: [OT] Re: Era robi w konia
    Od: Misiu <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał
    >
    > Ależ oczywiście. Jeśli jednak spojrzeć na temat od strony *ilości*
    > abonentów, którzy nie mieli czasu, możliwości, wolnej pamięci do
    > wyłączenia usługi, której nie chcieli to...

    Abonenci nie mieli czasu i pamięci, to też operatora wina ? :)

    > Czyli ma tak zostać? OK.

    Wystarczy mail do BOA aby na następnej fakturze pojawiła się korekta.
    Miałem kiedyś podobny problem. Jeden mail załatwił sprawę.

    > A lepszy się stanie jeśli przestanę działać we własnej obronie? Przez

    Tak. Jesli będziesz działać z sensem. IMHO trudno mówić o obronie, kiedy
    z powodu błędnie naliczonych przez opa 30 gr, wyzywasz go od
    najgorszych. Rozumiałbym to jeszcze, gdybyś napisał reklamację, a oni
    nie chcieli oddać ...

    Twój problem polega na tym, że stawiasz irracjonalne zarzuty, ale nie
    robisz/radzisz nic co mogłoby doprowadzić do rzeczywistego zakończenia
    problemu.

    > Zanim zaczniesz udzielać rad bądź łaskaw popatrzeć na siebie ale
    > najpierw zacznij robić cokolwiek. Z pozycji biernego obserwatora możesz
    > ewentualnie... Udzielać "rad". Przykro mi ale nie staniesz się dla mnie
    > wzorem :/

    Mój wykładowca od analizy miał takie powiedzonko: "jak czegoś nie
    rozumiesz, to czytaj tak długo, aż zrozumiesz". Z biegiem czasu coraz
    bardziej się z nim zgadzam :)

    --
    http://voip.stegny.net