    From: dziobu <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Epson czy Brother?
    Date: Thu, 24 Nov 2011 11:46:06 +0100

    Dnia 11/24/2011 11:19 AM, Użytkownik Borneq napisał:
    > Mam skanero-drukarkę HP Deskjet F2180 i mam już dość. Tusze są drogie i
    > co chwila się kończą. Kupiłem zamiennik drekker który ma więcej w sobie
    > tuszu niż oryginał, ale co najgorsze, drukarka ma licznik tuszu, więc
    > informuje że tusz się skończył mimo że jeszcze jest.
    > Próbowałem resetować kartridż według
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1887034.html#9
    031646
    > "wyjmujesz kartridż, zaklejasz taśmą pin oznaczony kolorem
    > zielonym,wkładasz do drukarki, drukarka sygnalizuje błąd, wyjmujesz go,
    > zaklejasz pin oznaczony na fioletowo, wkładasz, drukarka znów
    > sygnalizuje błąd, wyjmujesz, odklejasz zaklejone piny, wkładasz kartridż
    > do drukarki i stan tuszu jest zresetowany"
    >
    > Gdyby udało się zresetować, wydatek nie byłby potrzebny. Czy jest jakiś

    Czy drukowałeś strony testowe?
    Czy przypadkiem nie odklejałeś 1 pinu przed zaklejeniem 2?

    http://druknet.pl/2_instrukcje_regeneracji/8_kartrid
    ze_atramentowe/art304_tusze_hp_21_hp_22_hp_27_hp_28_
    hp_56_hp_57_hp_58_-_resetowanie_ustawien_wskaznika_w
    _drukarkach_hewlett_packard/

    Miałem inne drukarki HP z tymi tuszami i resetowałem je bez problemu.

    Inną sprawą jest to, że - na szczęscie - już tych drukarek nie mam...

    dziobu
    xyzyk.pl