  • 1. Data: 2011-11-24 10:19:17
    Temat: Epson czy Brother?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam skanero-drukarkę HP Deskjet F2180 i mam już dość. Tusze są drogie i
    co chwila się kończą. Kupiłem zamiennik drekker który ma więcej w sobie
    tuszu niż oryginał, ale co najgorsze, drukarka ma licznik tuszu, więc
    informuje że tusz się skończył mimo że jeszcze jest.
    Próbowałem resetować kartridż według
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1887034.html#9
    031646
    "wyjmujesz kartridż, zaklejasz taśmą pin oznaczony kolorem
    zielonym,wkładasz do drukarki, drukarka sygnalizuje błąd, wyjmujesz go,
    zaklejasz pin oznaczony na fioletowo, wkładasz, drukarka znów
    sygnalizuje błąd, wyjmujesz, odklejasz zaklejone piny, wkładasz kartridż
    do drukarki i stan tuszu jest zresetowany"

    Gdyby udało się zresetować, wydatek nie byłby potrzebny. Czy jest jakiś
    inny sposób resetowania, tusz to
    http://www.drukuj24.pl/wklad-atramentowy-c935zae-bla
    ck-drekker-p-1861.html

    Dlatego zastanawiam się nad kupnem drukarki, której koszt eksploatacji
    byłby możliwie niski, najlepiej aby nie miała żadnych liczników tuszu,
    wydrukowanych stron.
    Zastanawiam się nad Epson lub Brother (drukarka ale wraz ze skanerem).
    Na przykład Brother MFC-J415W. Ale cena blisko 500 złotych to dla mnie
    zbyt dużo. czy jest coś tańszego?

  • 2. Data: 2011-11-24 10:36:19
    Temat: Re: Epson czy Brother?
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 24/11/2011 10:19, Borneq wrote:
> [...]
    > Zastanawiam się nad Epson lub Brother (drukarka ale wraz ze skanerem).
    > Na przykład Brother MFC-J415W. Ale cena blisko 500 złotych to dla mnie

    Do HP nie ma zamienników z 'reseterem'? Ja mam Epsona nowego i sobie
    chwalę. Kupiłem pojemnik z 'reseterem' (drukuję bardzo dużo), spore
    pojemniki z tuszem i jestem zadowolony.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-11-24 10:46:06
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/24/2011 11:19 AM, Użytkownik Borneq napisał:
> [...]
    > do drukarki i stan tuszu jest zresetowany"
    >
    > Gdyby udało się zresetować, wydatek nie byłby potrzebny. Czy jest jakiś

    Czy drukowałeś strony testowe?
    Czy przypadkiem nie odklejałeś 1 pinu przed zaklejeniem 2?

    http://druknet.pl/2_instrukcje_regeneracji/8_kartrid
    ze_atramentowe/art304_tusze_hp_21_hp_22_hp_27_hp_28_
    hp_56_hp_57_hp_58_-_resetowanie_ustawien_wskaznika_w
    _drukarkach_hewlett_packard/

    Miałem inne drukarki HP z tymi tuszami i resetowałem je bez problemu.

    Inną sprawą jest to, że - na szczęscie - już tych drukarek nie mam...

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 4. Data: 2011-11-24 11:00:26
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Kilka razy to juz podawalem, wiec kolejny raz:

    http://allegro.pl/tusz-brother-lc985-lc-985-j125-j31
    5w-j515w-j220-fv-i1931501338.html

    http://allegro.pl/brother-dcp-j315w-org-tusze-dcpj31
    5w-fv-rybnik-i1935859985.html

  • 5. Data: 2011-11-24 11:14:58
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-11-24 11:46, dziobu pisze:
    > Czy drukowałeś strony testowe?
    > Czy przypadkiem nie odklejałeś 1 pinu przed zaklejeniem 2?

    Odklejałem pierwszy PIN, zobaczę bez odklejania.
    Co do drugiego pinu tą dla HP 21 widziałem różne wersje
    np w
    http://resetters.blogspot.com/2009/04/ink-level-rese
    t-for-hp-cartidges-hp21.html
    jest zatkanie górnego, a
    http://tricks-collections.com/alternate-ink-level-re
    set-for-cartridges-hp-21-hp-27-hp-56-hp-58-hp-22-hp2
    8-and-hp-57/
    jeszcze dwóch zielonych , do których trudno się dostać

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-11-24 20:03:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-24 12:00, Jacek pisze:
    > Kilka razy to juz podawalem, wiec kolejny raz:
    >
    > http://allegro.pl/tusz-brother-lc985-lc-985-j125-j31
    5w-j515w-j220-fv-i1931501338.html

    Koszty dostawy
    List polecony priorytetowy
    8 zł
    Przesyłka kurierska
    16 zł

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 7. Data: 2011-11-24 20:05:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-24 12:14, Borneq pisze:

> [...]
    set-for-cartridges-hp-21-hp-27-hp-56-hp-58-hp-22-hp2
    8-and-hp-57/
    > jeszcze dwóch zielonych , do których trudno się dostać

    Ja gdzieś czytałam o zamalowaniu flamastrem, a nie zaklejaniu.

    animka

  • 8. Data: 2011-11-24 20:59:46
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    5w-j515w-j220-fv-i193
    > Koszty dostawy
    > List polecony priorytetowy
    > 8 zł
    > Przesyłka kurierska
    > 16 zł

    KUPUJĄC DO 30 SZTUK TUSZY NA TEJ AUKCJI JEST JEDEN KOSZT PRZESYŁKI POCZTĄ
    POLSKĄ, KUPUJĄC DO 50 SZTUK JEST JEDEN KOSZT PRZESYŁKI KURIEREM,

    No i w związku z tym?

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-11-24 21:09:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-24 21:59, Irokez pisze:
> [...]
    >
    > KUPUJĄC DO 30 SZTUK TUSZY NA TEJ AUKCJI JEST JEDEN KOSZT PRZESYŁKI POCZTĄ
    > POLSKĄ, KUPUJĄC DO 50 SZTUK JEST JEDEN KOSZT PRZESYŁKI KURIEREM,

    Ja nie kupuję hurtowo, aż tyle. Pomyślałeś o 1 komplecie?

    animka

  • 10. Data: 2011-11-24 21:25:52
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Ja nie kupuję hurtowo, aż tyle. Pomyślałeś o 1 komplecie?

    Tak, 10zł + 8 wysyłka
    Chociaż standardem u mnie jest zakup na 1000 stron, to daje 30zł + 8zł
    wysyłka razem 38 dzielone przez 12 czyli 3,16zł za kolor.

    No i w związku z tym??

    --
    Irokez