  • Data: 2023-08-19 09:41:30
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 19 Aug 2023 01:53:59 +0200, nadir

    > Zajrzyj błaźnie do słownika, zobacz co znaczy słowo hejter, a potem
    > porównaj sobie z tym co wypisujesz o samochodach spalinowych.

    Debilku, pokaż mi JEDEN wątek który otworzyłem gdzie hejtuję
    spaliniaki, potem sprawdź ile ty i podobne do ciebie dzwońce
    otworzyły wątków jadących po elektrykach gdzie trzeba było
    prostować wasze ruskie brednie (a wiadomo, że trzeba się,
    niestety, zniżać do waszego poziomu bo inaczej nie pojmiecie),
    dopiero potem wróć definiując hejt.

    --
    Pozdor
    Myjk