  • Data: 2023-08-21 11:40:17
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2023 o 20:09, nadir pisze:

    > I od starych i od nowych. Masz jakieś wątpliwości?

    No ile kosztują nowy 200-konny elektryk i 300-konna spalinówka?

    > Nie dalej jak 4 dni temu  musiałem zrobić trasę 500 kilometrów w jedną
    > stronę, w obie strony sama jazda zajęła jakieś 10 godzin z trzema
    > tankowaniami po drodze. Nie ma możliwości ładowania na starcie i na
    > mecie, nie ma czasu na ładowanie po drodze. Muszę obrócić w tę i z
    > powrotem w jeden dzień. Takie i trochę krótsze trasy robię ostatnio dwa
    > razy w miesiącu albo raz na dwa miesiące, nigdy tego nie wiem.
    > Jaki proponujesz mi samochód elektryczny, który tego dokona.

    Kobiety zwykle nie konkurują z mężczyznami. Robią na drutach albo jakieś
    inne zawody wykonują.

    > Darmowych w mojej okolicy nie ma, a płatne póki co mnie nie interesują.

    A stacje benzynowe interesują?

    > My mamy, ale połowa ludzi w tym kraju, i nie tylko, mieszka w blokach, w
    > których mogą sobie naładować najwyżej smartfona.

    W blokach gniazdka są, nie słyszałem tylko by do bloku samochodem
    wjeżdżali. Może w garażu trzymają?

    > Trzeba jechać na płatną ładowarkę.

    No widzisz, bardziej adekwatne.

    > Samochodów, wody, czego byś jeszcze chciał zakazać bliźnim?

    Pieprzenia głupot.

    > Prąd w tym kraju i mamy z tego z czego mamy, więc możesz mnie cmoknąć
    > tam gdzie myjk.

    I ropę stąd skąd mamy. Pieprzenie zwykłe.