  • Data: 2023-08-21 17:51:08
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2023 o 11:40, io pisze:

    > No ile kosztują nowy 200-konny elektryk i 300-konna spalinówka?

    A dlaczego akurat takie parametry? A nie 90-konny spalinowy i 500-konny
    bzyczek-elektryczek?

    > Kobiety zwykle nie konkurują z mężczyznami. Robią na drutach albo jakieś
    > inne zawody wykonują.

    Czyli nima.

    > A stacje benzynowe interesują?

    Te mam obcykane, na żadnej, nawet z hot-dogiem nie spędzam więcej niż 10
    minut.

    > W blokach gniazdka są, nie słyszałem tylko by do bloku samochodem
    > wjeżdżali. Może w garażu trzymają?

    Jak mają garaż, bo większość nie ma, a nawet ci co mają, to z gniazdka
    może nadał smartfona ładować a nie samochód, o ile jest gniazdko.
    I jak wiem, że jakieś gówniane twizy można naładować nawet z USB, ale
    większość elektryków jednak nie.

    > Pieprzenia głupot.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś przestał.

    > I ropę stąd skąd mamy. Pieprzenie zwykłe.

    A panele fotowoltaiczne czy banany to skąd mamy? Na tym świecie nie ma
    nic za darmo. Nawet na darmowy prąd do elektryków ktoś musi się składać.