  • Data: 2023-08-22 13:14:52
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2023 o 17:51, nadir pisze:

    > A dlaczego akurat takie parametry? A nie 90-konny spalinowy i 500-konny
    > bzyczek-elektryczek?

    Dlatego, że 17-konne Twizy odjeżdża 90-konnym spalinówkom.

    > Czyli nima.

    Nie ma wyjątkowych kobiet?

    > Te mam obcykane, na żadnej, nawet z hot-dogiem nie spędzam więcej niż 10
    > minut.

    Ja też nie. Jakoś nie muszę.

    > Jak mają garaż, bo większość nie ma, a nawet ci co mają, to z gniazdka
    > może nadał smartfona ładować a nie samochód, o ile jest gniazdko.

    Ale, że nie ma normalnych przyłączy w garażach?

    > I jak wiem, że jakieś gówniane twizy można naładować nawet z USB, ale
    > większość elektryków jednak nie.

    Nie takie gówniane biorąc pod uwagę, że jakoś wygrywa pod każdym niemal
    względem z przeciętnym śmierdzielem.

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś przestał.

    Ja nie mogę, musiałbym być Tobą.

    > A panele fotowoltaiczne czy banany to skąd mamy? Na tym świecie nie ma
    > nic za darmo. Nawet na darmowy prąd do elektryków ktoś musi się składać.

    A mam darmowy?