  • Data: 2023-08-19 22:27:08
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2023 o 09:37, Myjk pisze:

    > Na szczęscie nie wszyscy tam będą takimi debilami jak ty.
    > Większość warszawiaków chce czystego powietrza, docenia
    > np. autobusy elektryczne za brak hałasu, tak na zewnątrz
    > jak i wewnątrz, za brak smrodu spalin, oraz chce ograniczenia
    > wjazdu syfów spalinowych do centrum. No ale w Wawie to jednak
    > jest względna cywilizacja.

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oni tam paliwa dużo nie zużywają, za
    to opony upalają koncertowo, a to one stanowią sporą cześć pyłów w
    miastach. I nie ma tu znaczenia czy elektryk czy spalinówka.

    > Debilku, używam, bo uważam że wszystko jest dla ludzi jak się umie
    > z tego korzystać z głową

    No jasne, trują inni, ty nie.

    > a już z pewnością nie obrzydzam ludziom elektryfikacji
    > dla zasady jak ty.

    A ja komuś obrzydzam elektryfikację? Ktoś z mojego powodu zaniechał
    kupna elektryka? Masz na to dowody?

    > Taka tam między nami, mała, różnica,
    > ruski spalinowy trollu.

    No różnic jest sporo więcej.