  • Data: 2023-08-19 09:37:58
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 19 Aug 2023 02:00:32 +0200, nadir

    > Idź za miesiąc na stadion narodowy, masz blisko, i wyrzygaj
    > im tam wszystkim, że są ruskimi spalinowymi trollami.

    Na szczęscie nie wszyscy tam będą takimi debilami jak ty.
    Większość warszawiaków chce czystego powietrza, docenia
    np. autobusy elektryczne za brak hałasu, tak na zewnątrz
    jak i wewnątrz, za brak smrodu spalin, oraz chce ograniczenia
    wjazdu syfów spalinowych do centrum. No ale w Wawie to jednak
    jest względna cywilizacja.

    > Sam matole używasz samochodów spalinowych więc możesz się ciągnąć.

    Debilku, używam, bo uważam że wszystko jest dla ludzi jak się umie
    z tego korzystać z głową, i ja, w przeciwieństwie do ciebie nie
    cieszę się, że to truje ludzi i jednak jak mogę to dążę do
    ograniczania niskiej emisji, bo ponad 90%, i tak od 6 lat,
    jeżdżę na prądzie, w tym z 50% na OZE (swoim i "państwowym"),
    a emisję, jeśli mam, to tylko na trasach szybkiego ruchu,
    a już z pewnością nie obrzydzam ludziom elektryfikacji
    dla zasady jak ty. Taka tam między nami, mała, różnica,
    ruski spalinowy trollu.

    --
    Pozdor
    Myjk