  • Data: 2021-08-27 19:24:18
    Temat: Re: Elektryfikacja wsi za okupacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Aug 2021 09:29:26 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]

    Takie zdjecie. Sa lepsze, ale podales to.

    > Odpowiedz nr 2. Po co chcesz się ukrywać jeśli twierdzisz że niemcy
    > to ludzkie pany. Trochę pokrzyczą ale wsadza w pociąg i wyślą do
    > pracy na wschodzie. Czy ty znasz pewna tajemnice publiczna ale nie
    > chcesz o tym nikogo informować?

    O widzisz - dobry argument.

    Ale moze nie znam zadnej tajemnicy, tylko np nie mam ochoty pracowac
    na wschodzie, byc traktowanym jak Zyd, czy zyc jak w getcie.
    Tzn glodujac, chorujac ... bo to bylo widac.

    Ale, ze Niemcy wszystkich Zydow powioza do krematorium, to jeszcze
    nikt nie wiedzial. Nawet sami Niemcy gdzies do polowy 1941.

    J.