  • Data: 2017-05-23 22:32:29
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA77ED5E584EF0budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    >Wpisałem sobie teatr nowy poznań dotacje i google nic na ten temat
    >nie
    >ma...

    A za budynek ile placi ? Wiec mamy pierwsza ukryta dotacje.

    Ale ...
    http://wpolityce.pl/kultura/220680-sprawdz-ktore-tea
    try-w-warszawie-dostaja-najwieksze-pieniadze-interpe
    lacja-do-pani-prezydent

    mysle ze jak poszukasz, to i dla Poznania znajdziesz.
    Albo spytasz oficjalnie - czy prezydenta, czy dyrektora teatru.

    J.