-
Data: 2017-05-24 10:35:57
Temat: Re: Elektryczne samochody
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-05-23 o 14:24, Pszemol pisze:
> "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
> news:44d7284a-edb7-4565-9be3-dd26a55eb182@googlegrou
ps.com...
>> Sam sobie policz. Znajdz dotacje do dowolnej filharmonii i ile
>> ludzi rocznie do niej przychodzi. Podzielic kwote przez liczbe ludzi
>> trzeba.
>
> Zaprezentuj te obliczenia.
>
>> Prad robiony z wegla jest potrzebny wszystkim i dlatego wszyscy
>> musza sie zrzucic na gorke dla tych co go wydobywaja zeby chcieli to
>> robic.
>
> Ale bzdury pleciesz. Prąd jest potrzebny tylko tym, którzy za niego płacą.
> A jeśli płacą za mało to powinni płacić więcej.
>
>> Restrukturyzacja zeby zlodziejstwa nie bylo, nie widze przeciwskazan.
>> Ale kopalnie z ktorych wegiel jest drozszy niz na gieldzie w Amsterdamie
>> albo Londynie mamy sami wydobywac bo nam wszystkim sie to oplaca.
>
> Pierniczysz.
>
>> Zwlaszcza ze prad na wyjsciu z elektrowni wychodzi w cenie pozwalajacej
>> na wstawienie go na gielde.
>
> Jasne, i wypłacenie milionów prezesowi prywatnej firmy,za państwową kasę.
>
>> Morawiecki mowil o planie stworzenia taryfy tylko na ogrzewanie,
>> zeby piece weglowe zlikwidowac. Na poziomie dwudziestu groszy
>> za kilowatogodzine mialo by byc. Na dodatek nikt by nie dokladal
>> tylko rzad by zrezygnowal z niektorych podatkow od takiego pradu.
>
> To jest ekwiwalent dopłacenia.
Z tymi dopłatami to nie do końca jest prosta sprawa. Mamy np.
komunikację miejską komunalną - teoretycznie. Ale taka Warszawa ogłasza
przetargi na obsługę części linii - i zarabiają prywatni (Veolia,
Michalczewski). Więc dopłata dla ZTM idzie na "zaspokojenie potrzeb
komunikacyjnych mieszkańców" czy do prywatnej kieszeni?
Poza tym bez problemu można skasować pewne produkty/usługi wytwarzane
przez państwowe czy komunalne firmy i przekazać w ręce prywatne. I
zniknie problem dopłat, ale często znikną też same usługi czy produkty -
bo prywatnym się nie opłaci, a za byt dużą cenę ludzie nie będą kupować.
Ja jestem najlepszym przykładem - po kolejnych podwyżkach cen biletów
(jeszcze niby pod zarządem HGW) zacząłem jeździć autem, bo taniej,
szybciej i przyjemniej.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.17 10:52 s...@g...com
- 24.05.17 11:26 J.F.
- 24.05.17 12:23 T.
- 24.05.17 12:39 Zenek Kapelinder
- 24.05.17 13:00 Budzik
- 24.05.17 13:00 Budzik
- 24.05.17 13:00 Budzik
- 24.05.17 13:16 J.F.
- 24.05.17 13:46 r...@k...pl
- 24.05.17 14:15 Zenek Kapelinder
- 24.05.17 14:20 J.F.
- 24.05.17 14:24 r...@k...pl
- 24.05.17 14:31 Pszemol
- 24.05.17 14:31 Zenek Kapelinder
- 24.05.17 14:33 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]