  • Data: 2017-05-24 10:52:53
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 maja 2017 10:36:02 UTC+2 użytkownik T. napisał:

    > Z tymi dopłatami to nie do końca jest prosta sprawa. Mamy np.
    > komunikację miejską komunalną - teoretycznie. Ale taka Warszawa ogłasza
    > przetargi na obsługę części linii - i zarabiają prywatni (Veolia,
    > Michalczewski). Więc dopłata dla ZTM idzie na "zaspokojenie potrzeb
    > komunikacyjnych mieszkańców" czy do prywatnej kieszeni?
    > Poza tym bez problemu można skasować pewne produkty/usługi wytwarzane
    > przez państwowe czy komunalne firmy i przekazać w ręce prywatne. I
    > zniknie problem dopłat, ale często znikną też same usługi czy produkty -
> [...]

    Trzeba dodac ze i jak tak liczylem jak w wawie siedzialem.
    Po pewnym czasie mi wyszlo ze autem jest tak samo drogo jak autobusem przy czym
    bilet powinien kosztować sporo więcej.
    Gdzieś mi sie o oczy obiło ze cena biletu to 1/3 czy 1/2 kosztów jakie ponosi ZTM.
    Więc jak bilet kosztował 3.6pln to prawdziwa cena byla na poziomie 6-9pln. Czy jakos
    tak.

    I to sprawilo ze nie dziwilem sie korkom w wawie. Bo i jazda tramwajem byla
    wolniejsza niz jazda samochodem. Ba! bylo nawet wolniej niz rowerem na dosyc dlugim
    odcinku...

    Ja rozumiem idee doplat ale gdzieś kiedys trzeba powiedziec dość. Bo gdzieś granica
    doplaty istnieje...

    Ja bym nawet zaproponował zrobienie komunikacji zupelnie darmowej.
    Niech HGW dorzuci jeszcze te brakujaca 1/3 i zobaczmy co sie stanie.

    Jesli niewiele sie zmieni to znaczy ze jakosc usługi jest denna skoro nie ma
    dodatkowych chętnych. Jesli sie ludzie rzucą to znaczy ze cena jest za wysoka...