  • Data: 2020-07-10 21:27:54
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Ja, niestety, wylądowałem z tej drugiej strony krzywej Gaussa.
    > Pracowałem w elektrolizerni NaCl jako "aparatowy". Praca jednak nie
    > polegała na obsłudze aparatu (wszystko było automatyczne, taki kawałek
    > zgniłego zachodu w głębokiej komunie) a na noszeniu worków z NaOH. Worki
    > były umiarkowanie szczelne, plecy i d...ę miałem trochę ponadgryzanę.
    > Paskudnie powoli się goiło.

    Można powiedzieć, że krecia robota (to gryzienie w d.). Nominalnie to
    ja tam byłem pracownikiem galwanizerni. W dużej części robota polegała
    na snuciu się po hali, zaglądaniu w wanny z bulgoczącymi kolorowymi
    zupami i patrzeniu, jak przedziwne formy przybierają metale osadzające
    się na elektrodach. W sumie miła przygoda (byle tylko komuś nie przyszło
    do głowy ożłopać się jakimś cyjankiem).

    Jarek

    --
    Wszystko my mu dawali, | Wykonczył se ten facet,
    Nawet i to cjankali, | Jak ten wendnący tacet,