eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektrościema › Re: Elektrościema
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Elektrościema
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5989aa74$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ucj3bjck4wrq.k6c0fcz3pdgj$.dlg@40tude.net>
    <omeflm$lki$1@node2.news.atman.pl> <3...@m...org>
    <14bg82yjlhxcq$.108livuy2r8i7.dlg@40tude.net>
    <omem94$rr5$1@node2.news.atman.pl> <18qbi9dyy0xd5$.dlg@myjk.org>
    Date: Wed, 9 Aug 2017 23:07:50 +0200
    Message-ID: <op842s1zk80g$.igc0kfu4gmin.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.67.139.250
    X-Trace: 1502312957 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 656 89.67.139.250:2575
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612520
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 9 Aug 2017 13:47:51 +0200, Myjk napisał(a):

    > Wed, 9 Aug 2017 11:57:11 +0200, Chris
    >
    >> To powiedz mi po co są te wszystkie normy skoro i tak żadne auto tego
    >> nie spełnia bo nie jest w stanie?
    >
    > Jest w stanie spełnić, ale to się wiąże np. ze spadkiem parametrów
    > użytkowych (szczególnie diesel). Więc że producenci będą oszukiwać było
    > jakby prawie oczywiste i dziwne, że tak późno na to wpadli.

    Co do diesli to chyba jeszcze nie ma technologii pozwalającej spełnić euro
    6. Niezależnie od parametrów ;)

    > Dlatego jedynym sposobem aby oszustwa się skończyły jest eliminacja
    > rozproszonego spalania (zależnego od wielu elementów tj. użytkownika,
    > instalatora/mechanika -- wspominałem, że ojcu w warsztacie wycieli
    > katalizator), którego nie ma jak kontrolować.

    Tu to jeszcze naprawdę dużo by się stało, gdyby wprowadzić jakikolwiek
    system cyklicznej kontroli stanu technicznego pojazdu.
    Wiele aut jest eksportowanych z Niemiec, właśnie dlatego że przestały tam
    przechodzić kontrolę spalin na przeglądzie - bo obecne diesle przejadą
    200-300tys i to już żeby działało trzeba wtryski zregenerować, turbo
    naprawić i wymienić filtr cząstek stałych.

    Takie auto trafia do nas, filtr się wytnie, wtryski przemyje w myjce
    ultradźwiękowej, jeszcze chip wsadzi i takie cudaki jeżdżą po naszych
    drogach nie spełniając wtedy już żadnej normy i emitując tyle co pewnie 10
    sprawnych aut.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: