-
21. Data: 2013-08-20 13:29:10
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." hpv3llndefw5$....@4...net
>> Podstawa prawna, specjalisto od praw konsumenta?
> Ta sama ustawa.
> Eneuel zglasza ze mu sie telefon zawiesza, oni odpowiadaja ze
> naprawili, lub ze nie zauwazyli, telefon dalej sie zawiesza ... a wiec
> nie naprawili i idziesz do rzecznika sporzadzic wezwanie.
> A termin biegnie od pierwszego zgloszenia :-)
> I niby terminu naprawy nie ma w ustawie, tylko "ustosunkowania" sie,
> ale jestes juz na plusie, bo sie ustosunkowali nieprawidlowo.
> Oczywiscie moze byc problem z wykazaniem takiego zawieszania.
Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,
a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)
Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.
-=-
Z FCN /Tlenofonem nijak nie mogłem dojść do porozumienia -- aż do czasu,
gdy firma EasyCall stała się śmiertelną konkurencją dla FCN/Tlenofonu.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
22. Data: 2013-08-20 16:27:27
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:29:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
> Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
> nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,
"sam rzecznik" ... urzednik jak kazdy inny :-)
> a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
> tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
> pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)
Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.
Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)
Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac
cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
zwrot pieniedzy tez prostszy.
Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
"juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".
> Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.
Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa
robote.
J.
-
23. Data: 2013-08-20 16:33:45
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
>> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
sklepach.
>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
>> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
>
> IMO - na jedno wyjdzie.
Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
> prosze czekac 2 tygodnie.
To zależy od marketu, towaru itd.
> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
> tabletem byloby inaczej
Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
problemu.
> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
> bujac.
W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>
-
24. Data: 2013-08-20 16:36:02
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:23:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> "J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net
>>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
>
> Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
> szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
> zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
> mnie lepiej niż bardzo dobrze.
I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?
Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
Na szczescie tylko raz poznalem :-)
>>> Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
>>> sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
>>> sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...
>> Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
>> Choc ryzyko istnieje.
> Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
> Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
> sprzedaży wielu innych.
I nie mieli niemacanych ?
>>> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
>>> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)
>
>> To zmien hobby.
>> Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)
>
> Tu, czyli w Electro.pl?
Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.
> Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
> Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
> sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.
A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
:-P
> I jakoś nie
> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
> i pozwolono na zaglądanie do środka.
Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
obnizki ceny :-P
> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?
I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)
J.
-
25. Data: 2013-08-20 16:42:30
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:00:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
> zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
> czynniki obce i niezależne...
Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)
W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
kolejny raz.
> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.
> To typowy sklep, który kradnie i (z tego, co ukradnie) daje na tacę.
> Kara Boża w tym wypadku jest mała -- smartofon jednak pełni swoje
> funkcje, a sklep ma na swym koncie opisy klientów podobne do mojego
> opisu. Mam nauczkę.
> A Ty (i inni także) możesz tam kupować i kopać się z koniem -- albo
> możesz wziąć do serca to, co ja piszę.
J.
-
26. Data: 2013-08-20 18:58:28
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." 1...@4...net
> I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?
Albo do Brna. Przysłał, zabrał, wymienił akumulator
na nowy, dwa razy pojemniejszy i odesłał.
> Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
> Na szczescie tylko raz poznalem :-)
Ja tez poznałem i cieszę się dobrym akumulatorem.
>> Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
>> Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
>> sprzedaży wielu innych.
> I nie mieli niemacanych ?
Nie.
>>>> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
>>>> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)
>>> To zmien hobby.
>>> Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)
>> Tu, czyli w Electro.pl?
> Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.
Telewizor Samsunga z Auchan -- zero problemów.
Smartfon Samsunga z Play -- tak samo.
>> Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
>> Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
>> sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
>> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.
> A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
> :-P
Mam nadzieję, że tak nie będzie.
>> I jakoś nie
>> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
>> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
>> i pozwolono na zaglądanie do środka.
> Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
> obnizki ceny :-P
Skoro rozfoliował, chyba lepiej by uczynił, gdyby przetestował. :)
Aby było jasne -- nie prosiłem o rozfoliowanie. Może rozfoliował,
aby przecenić i kupić -- na takiego wygladał. :)
>> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
>> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
>> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
>> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?
> I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)
Alcatele nie są rozbieralne -- są wstydliwe. ;)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
27. Data: 2013-08-20 19:02:14
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
>>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
>>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
w sklepach.
>>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
>>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :)
>> IMO - na jedno wyjdzie.
> Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
>> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
>> prosze czekac 2 tygodnie.
> To zależy od marketu, towaru itd.
>
>> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
>> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
>> tabletem byloby inaczej
> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
> za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
> rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
> problemu.
Wiertarka prosta rzecz, dziala albo nie, gorzej jak przyjdzie taki i
zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
zwraca pieniadze od reki :-)
>> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
>> bujac.
> W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
> dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>
No coz, tylko raz mialem nieprzyjemnosc dyskutowac, ale ze zapalniczka
nie zapala to i panienka przy kasie widzi, i zaden serwis tu nic nie
naprawi, wiec mnie troche wk* :-)
J.
-
28. Data: 2013-08-20 19:02:47
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." 348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$....@4...net
> Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
> I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)
Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)
> W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
> sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
> kolejny raz.
Czas, czas, czas...
>> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
> Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.
Kto będzie usatysfakcjonowany? Electro.pl czy sąd?
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
29. Data: 2013-08-20 19:48:33
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
>>>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
>>>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
w sklepach.
>>>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
>>>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :)
>>> IMO - na jedno wyjdzie.
>> Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
>
>>> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
>>> prosze czekac 2 tygodnie.
>> To zależy od marketu, towaru itd.
>>
>>> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
>>> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
>>> tabletem byloby inaczej
>> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
>> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
>
> Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
>> za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
>> rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
>> problemu.
>
> Wiertarka prosta rzecz, dziala albo nie,
LOL - a krzywo wycinające wyrzynarki widziałeś? Same z siebie, bez
pomocy operatora :>
> gorzej jak przyjdzie taki i
> zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>
> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
> zwraca pieniadze od reki :-)
Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
idzie do serwisu i wraca.
-
30. Data: 2013-08-20 20:24:25
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:48:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
>>> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
>>> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
>> Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
pieniadze od reki ?
>> gorzej jak przyjdzie taki i
>> zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
>
> Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>
Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.
A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
filtra w trybie SD".
>> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
>> zwraca pieniadze od reki :-)
> Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
> idzie do serwisu i wraca.
O widzisz, idzie do serwisu. Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
jak Electro Enuela :-)
J.