eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja Monstera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 104

  • 21. Data: 2013-08-20 13:29:10
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." hpv3llndefw5$....@4...net

    >> Podstawa prawna, specjalisto od praw konsumenta?

    > Ta sama ustawa.
    > Eneuel zglasza ze mu sie telefon zawiesza, oni odpowiadaja ze
    > naprawili, lub ze nie zauwazyli, telefon dalej sie zawiesza ... a wiec
    > nie naprawili i idziesz do rzecznika sporzadzic wezwanie.

    > A termin biegnie od pierwszego zgloszenia :-)
    > I niby terminu naprawy nie ma w ustawie, tylko "ustosunkowania" sie,
    > ale jestes juz na plusie, bo sie ustosunkowali nieprawidlowo.

    > Oczywiscie moze byc problem z wykazaniem takiego zawieszania.

    Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
    Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
    nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,
    a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
    tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
    pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)

    Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

    -=-

    Z FCN /Tlenofonem nijak nie mogłem dojść do porozumienia -- aż do czasu,
    gdy firma EasyCall stała się śmiertelną konkurencją dla FCN/Tlenofonu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 22. Data: 2013-08-20 16:27:27
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:29:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
    > Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
    > nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,

    "sam rzecznik" ... urzednik jak kazdy inny :-)

    > a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
    > tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
    > pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)

    Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.

    Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
    to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
    naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
    I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)

    Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac
    cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
    zwrot pieniedzy tez prostszy.
    Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
    urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
    "juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".

    > Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

    Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa
    robote.

    J.


  • 23. Data: 2013-08-20 16:33:45
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    >> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
    >>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
    sklepach.
    >> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    >> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
    >> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
    >
    > IMO - na jedno wyjdzie.

    Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    > Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    > prosze czekac 2 tygodnie.

    To zależy od marketu, towaru itd.

    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    > tabletem byloby inaczej

    Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    problemu.

    > Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    > bujac.

    W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
    dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>


  • 24. Data: 2013-08-20 16:36:02
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:23:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net
    >>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
    >
    > Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
    > szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
    > zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
    > mnie lepiej niż bardzo dobrze.

    I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?

    Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
    Na szczescie tylko raz poznalem :-)

    >>> Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
    >>> sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
    >>> sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...
    >> Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
    >> Choc ryzyko istnieje.
    > Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
    > Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
    > sprzedaży wielu innych.

    I nie mieli niemacanych ?

    >>> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
    >>> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)
    >
    >> To zmien hobby.
    >> Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)
    >
    > Tu, czyli w Electro.pl?

    Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.

    > Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
    > Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
    > sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
    > 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.

    A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
    :-P

    > I jakoś nie
    > pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
    > pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
    > i pozwolono na zaglądanie do środka.

    Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
    obnizki ceny :-P

    > BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
    > Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
    > tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
    > czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

    I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)

    J.


  • 25. Data: 2013-08-20 16:42:30
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:00:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
    > zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
    > czynniki obce i niezależne...

    Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
    I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

    W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
    sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
    kolejny raz.

    > Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy

    Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.

    > To typowy sklep, który kradnie i (z tego, co ukradnie) daje na tacę.
    > Kara Boża w tym wypadku jest mała -- smartofon jednak pełni swoje
    > funkcje, a sklep ma na swym koncie opisy klientów podobne do mojego
    > opisu. Mam nauczkę.
    > A Ty (i inni także) możesz tam kupować i kopać się z koniem -- albo
    > możesz wziąć do serca to, co ja piszę.

    J.


  • 26. Data: 2013-08-20 18:58:28
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 1...@4...net

    > I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?

    Albo do Brna. Przysłał, zabrał, wymienił akumulator
    na nowy, dwa razy pojemniejszy i odesłał.

    > Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
    > Na szczescie tylko raz poznalem :-)

    Ja tez poznałem i cieszę się dobrym akumulatorem.


    >> Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
    >> Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
    >> sprzedaży wielu innych.

    > I nie mieli niemacanych ?

    Nie.

    >>>> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
    >>>> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)

    >>> To zmien hobby.
    >>> Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)

    >> Tu, czyli w Electro.pl?

    > Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.

    Telewizor Samsunga z Auchan -- zero problemów.
    Smartfon Samsunga z Play -- tak samo.

    >> Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
    >> Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
    >> sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
    >> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.

    > A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
    > :-P

    Mam nadzieję, że tak nie będzie.

    >> I jakoś nie
    >> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
    >> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
    >> i pozwolono na zaglądanie do środka.

    > Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
    > obnizki ceny :-P

    Skoro rozfoliował, chyba lepiej by uczynił, gdyby przetestował. :)
    Aby było jasne -- nie prosiłem o rozfoliowanie. Może rozfoliował,
    aby przecenić i kupić -- na takiego wygladał. :)

    >> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
    >> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
    >> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
    >> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

    > I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)

    Alcatele nie są rozbieralne -- są wstydliwe. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 27. Data: 2013-08-20 19:02:14
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    >>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
    w sklepach.
    >>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :)
    >> IMO - na jedno wyjdzie.
    > Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    >> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    >> prosze czekac 2 tygodnie.
    > To zależy od marketu, towaru itd.
    >
    >> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    >> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    >> tabletem byloby inaczej
    > Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    > problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy

    Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?

    > za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    > rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    > problemu.

    Wiertarka prosta rzecz, dziala albo nie, gorzej jak przyjdzie taki i
    zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.

    Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    zwraca pieniadze od reki :-)

    >> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    >> bujac.
    > W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
    > dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>

    No coz, tylko raz mialem nieprzyjemnosc dyskutowac, ale ze zapalniczka
    nie zapala to i panienka przy kasie widzi, i zaden serwis tu nic nie
    naprawi, wiec mnie troche wk* :-)

    J.


  • 28. Data: 2013-08-20 19:02:47
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$....@4...net

    > Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
    > I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

    Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)

    > W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
    > sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
    > kolejny raz.

    Czas, czas, czas...

    >> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy

    > Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.

    Kto będzie usatysfakcjonowany? Electro.pl czy sąd?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 29. Data: 2013-08-20 19:48:33
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    >>>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
    w sklepach.
    >>>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >>>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :)
    >>> IMO - na jedno wyjdzie.
    >> Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
    >
    >>> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    >>> prosze czekac 2 tygodnie.
    >> To zależy od marketu, towaru itd.
    >>
    >>> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    >>> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    >>> tabletem byloby inaczej
    >> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    >> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    >
    > Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?

    Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?

    >> za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    >> rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    >> problemu.
    >
    > Wiertarka prosta rzecz, dziala albo nie,

    LOL - a krzywo wycinające wyrzynarki widziałeś? Same z siebie, bez
    pomocy operatora :>

    > gorzej jak przyjdzie taki i
    > zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.

    Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>

    > Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    > zwraca pieniadze od reki :-)

    Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    idzie do serwisu i wraca.



  • 30. Data: 2013-08-20 20:24:25
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:48:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
    >>> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    >>> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    >> Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
    > Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    > Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    > Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?

    I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    pieniadze od reki ?

    >> gorzej jak przyjdzie taki i
    >> zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
    >
    > Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>

    Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.
    A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
    wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
    filtra w trybie SD".

    >> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    >> zwraca pieniadze od reki :-)
    > Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    > idzie do serwisu i wraca.

    O widzisz, idzie do serwisu. Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
    jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
    jak Electro Enuela :-)

    J.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: