eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Date: Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1377009228 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1216 31.11.235.52:49927
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2473
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048412 pl.rec.dom:135913
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    >> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
    >>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
    sklepach.
    >> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    >> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
    >> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
    >
    > IMO - na jedno wyjdzie.

    Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    > Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    > prosze czekac 2 tygodnie.

    To zależy od marketu, towaru itd.

    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    > tabletem byloby inaczej

    Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    problemu.

    > Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    > bujac.

    W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
    dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: