-
101. Data: 2013-09-03 12:46:01
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Trybun <I...@j...pl>
W dniu 2013-08-29 23:29, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Trybun" kvk7mb$vg6$...@u...news.interia.pl
>
>>> Popsułeś wpis pomarańczowy?
>
>> Tak, APN "internet" po modyfikacji jest "@internet1", nazwa także
>> inna...
>
> Ja jestem wrażliwy na ,,te'' sprawy, dlatego
> często sprawdzam, czy mi przypadkiem ;) nie ubywa.
>
Prawidłowa postawa!..;-) Przy użytkowaniu dwusimowca szczególnie trzeba
zwracać na to uwagę.
-
102. Data: 2013-09-03 12:46:35
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Trybun <I...@j...pl>
W dniu 2013-09-03 10:08, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Eneuel Leszek Ciszewski" kutl01$kro$...@n...news.atman.pl
>
>> Nadal Electro.pl nie przysyła mi obiecanego bonu wakacyjnego.
>> Aby było jasne -- to nie jest bon papierowy, stemplowany, ale
>> bon przysyłany m@ilem, zatem odpada problem zaniedbania poczty. :)
>> Można tez ten bon przysłać (w razie potrzeby) wielokrotnie bez
>> obawy o jego wielokrotne (czyli niezgodne z przeznaczeniem)
>> wykorzystanie.
>
> Wkrótce minie miesiąc -- bonu nie ma. Electro.pl sypie spamem,
> więc zna mój m@il, ale bonu nie przysłał do tej pory.
>
No cóż - uroki kupowania przez internet.
-
103. Data: 2013-09-03 17:27:20
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" l04el7$fp8$...@u...news.interia.pl
>> Ja jestem wrażliwy na ,,te'' sprawy, dlatego
>> często sprawdzam, czy mi przypadkiem ;) nie ubywa.
> Prawidłowa postawa!..;-) Przy użytkowaniu dwusimowca
> szczególnie trzeba zwracać na to uwagę.
Diabeł podkusił mnie, aby sprawdził SipDroida na Monsterze.
Media5fone
https://play.google.com/store/search?q=Media5fone&hl
=pl
daje dobrą jakoś rozmów po Aero2, ale bezpłatnie jest
lekko uprzykliwy i daje wtedy tylko jedno konto SIP.
SipDroid daje bezpłatnie dwa konta SIP.
Natywny telefon daje wiele kont, stale jest w kontakcie,
ale daje złą jakość rozmów -- i **chyba** wiem, dlaczego
tak jest.
3CX uruchamia się zninacka -- zupełny absurd!
Ale SipDroid to dopiero program! Sam dzwoni!!
Zadzwonił na ostatni numer, jaki ,,wykręcałem''
(i na który dodzwoniłem się) komórką. ,,Rozmowa''
trwała 30 sekund i kosztowała 12 groszy -- stąd
wiem, że miała miejsce, gdyż z konta zeszły grosze.
Nie wiem, dlaczego Media5fone czy SipDroid nie może stale nasłuchiwać.
Tuż po rozmowie te aplikacje nie dają połączenia a czasami same z siebie
wyrejestrowują się i czasami trzeba rejestrować ręcznie. Ten Sipfone,
który jest w systemie Monstera stale nasłuchuje, także tuż po zakończeniu
rozmowy, ale niestety jakość rozmów bywa tragiczna.
Wcześniej było jeszcze gorzej -- aplikacje pokazywały rejestrację ale
nie były w kontakcie. Problem został rozwiązany przez pojawienie się
twardej :) konkurencji w postaci EasyCall -- FCN naprawił swój błąd
w parę miesięcy po tym, jak EasyCall wrzucił swoje usługi na nowe,
sprzedawane w galeriach/masowo tablety.
-=-
Moim zdaniem nadszedł już czas na TCP dla VoIP. Na razie VoIP zwykle
chodzi po UDP, co kaleczy rozmowy. Media5fone jakoś sobie z tym radzi.
Bywa, że głos jest jakoś zdeformowany, ale nie ma trzasków i dużych
braków pakietów.
W natywnym telefonie są trzaski i duże wyrwy w pakietach, gdy połączenie jest
słabe. Ten natywny telefon nie daje możliwości żadnych zmian w ustawieniach.
-=-
Znalazłem aplikację telefoniczną dającą głos mego rozmówcy z przodu,
czyli normalnie, ale ta aplikacja jest dedykowana do konkretnych
SIPoperatorów i moich tam nie ma.
-=-
SipDroida wywaliłem natychmiast. Sam dzwoni i czasami trudno
zakończyć rozmowę także wtedy, gdy aplikacja nie dzwoni
samodzielnie. To aplikacja do wyciągania pieniędzy, dobra
dla złych operatorów.
-=-
Konkurencją dla Monstera był dla mnie taki telefon jak ten:
Yarvik Ingenia X1 5.3" - SMP53-210
http://www.yarvik.com/pl/product/smartphones/ingenia
/SMP53-210/
Nie wiem, czy mierzy oświetlenie (a jest to istotne) i chyba nie ma BT3.
-=-
Oglądałem wstydliwe Alcatele -- nie znalazłem tam dziurek
do restartowania, ale być może źle (nieuważnie) oglądałem.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
104. Data: 2013-09-04 19:11:02
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" l04em6$fp8$...@u...news.interia.pl
>> Wkrótce minie miesiąc -- bonu nie ma. Electro.pl sypie spamem,
>> więc zna mój m@il, ale bonu nie przysłał do tej pory.
> No cóż - uroki kupowania przez internet.
Niestety tak. Najgorsze jest jednak rozbijanie życia -- życie
rozdrabnia się, rozwadnia, człowiek nie może robić tego, co
zamierzał a na dodatek nabiera obaw przed kolejnymi zakupami
tego typu.
Postanawiam, że nie będę kupować u kogoś, kto ma choćby jedną
niezałatwioną sprawę -- choćby jednego klienta niezadowolonego.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....