eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja Monstera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 104

  • 31. Data: 2013-08-20 20:39:19
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:48:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
    >>>> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    >>>> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    >>> Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
    >> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    >> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    >> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
    >
    > I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    > pieniadze od reki ?

    Tak/Tak/Tak
    Tak/Tak/Tak

    Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
    czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.

    >>> gorzej jak przyjdzie taki i
    >>> zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
    >>
    >> Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>
    >
    > Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.

    No pewnie.

    > A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
    > wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
    > filtra w trybie SD".

    Jak usterka się pojawi szybko to od reki wymieniają/zwracają pieniądze.
    Jak jest "trudna do wyjaśnienia" to punkt gwarancyjny sprawę załatwia
    dość konkretnie.

    >>> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    >>> zwraca pieniadze od reki :-)
    >> Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    >> idzie do serwisu i wraca.
    >
    > O widzisz, idzie do serwisu.

    A co w tym dziwnego?

    > Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
    > jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
    > jak Electro Enuela :-)

    Nie, nie będzie tak samo. Kiedyś już przerabiałem opcję "szybciej
    samemu do serwisu". Dziękuję. Serwisy kombinują, nie chcą robić
    wpisów, trzeba latać, dostosowywać się do ich wymyślonych zasad.
    Auchan jest jakoś dużo skuteczniejsze, bardziej przyjazne dla
    klienta itd. Nawet jak coś przez nich do serwisu maszeruje.
    Ma jedną wadę - ograniczoną ofertę w zakresie elektroniki/AGD,
    ale daje radę.




  • 32. Data: 2013-08-20 20:54:00
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 20:39:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
    >>> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    >>> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    >>> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
    >>
    >> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >> pieniadze od reki ?
    >
    > Tak/Tak/Tak
    > Tak/Tak/Tak

    A to jestem pod wrazeniem.

    > Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
    > czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.

    Czyli standard, taki sam jak ten na ktory Enuel narzeka :-)

    >> Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.
    > No pewnie.
    >> A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
    >> wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
    >> filtra w trybie SD".
    > Jak usterka się pojawi szybko to od reki wymieniają/zwracają pieniądze.
    > Jak jest "trudna do wyjaśnienia" to punkt gwarancyjny sprawę załatwia
    > dość konkretnie.

    Poniewaz problem Eneula wybiega poza "tablet nie wlacza sie", to jest
    "trudna do wyjasnienia" :-)

    >>>> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    >>>> zwraca pieniadze od reki :-)
    >>> Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    >>> idzie do serwisu i wraca.
    >> O widzisz, idzie do serwisu.
    > A co w tym dziwnego?

    Nic, tylko wtedy wlasnie pisze "tak samo cie potraktuja w markecie"
    :-)

    >> Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
    >> jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
    >> jak Electro Enuela :-)
    >
    > Nie, nie będzie tak samo. Kiedyś już przerabiałem opcję "szybciej
    > samemu do serwisu". Dziękuję. Serwisy kombinują, nie chcą robić
    > wpisów, trzeba latać, dostosowywać się do ich wymyślonych zasad.

    No i dokladnie dlatego pisze Enuelowi zeby odeslal do sprzedawcy,
    nawet jesli mu sie wydaje ze to dluzej potrwa.

    J.


  • 33. Data: 2013-08-20 21:11:35
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 20:39:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
    >>>> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    >>>> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    >>>> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
    >>>
    >>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>> pieniadze od reki ?
    >>
    >> Tak/Tak/Tak
    >> Tak/Tak/Tak
    >
    > A to jestem pod wrazeniem.

    Sam widzisz, że klient wróci i kupi nawet "gorszy" towar. Resztę
    "wiązania" klienta pomijam ;)

    >> Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
    >> czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.
    >
    > Czyli standard, taki sam jak ten na ktory Enuel narzeka :-)

    On w zasadzie zawsze narzeka, doszukuje się jakichś dziwnych
    uwarunkowań itd. - zdaje się, że macie wiele wspólnego :P

    Niemniej w części masz rację (odszukałem) - napisałeś:
    "Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
    sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
    serwisem."
    Tak - zdecydowanie przez sprzedawcę, choć standard załatwiania takich
    spraw jest *bardzo* różny.




  • 34. Data: 2013-08-20 21:13:16
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:02:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$....@4...net
    >> Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
    >> I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)
    >
    > Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)

    Takie jego zbojeckie prawo ... ale skoro nie byla zepsuta, to sie
    ograniczyl do 2 tygodni z czasem rep^H^H^H zbadania :-)

    >> W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
    >> sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
    >> kolejny raz.
    > Czas, czas, czas...

    no wlasnie, czas ..

    >>> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
    >> Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.
    > Kto będzie usatysfakcjonowany? Electro.pl czy sąd?

    Ty, jak electro.pl bedzie nieusatysfakcjonowany :-)


    J.


  • 35. Data: 2013-08-21 01:56:22
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." hzteqi64ms0.7wdt4wt3c783$....@4...net

    >>> I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

    >> Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)

    > Takie jego zbojeckie prawo ... ale skoro nie byla zepsuta, to sie
    > ograniczyl do 2 tygodni z czasem rep^H^H^H zbadania :-)

    Czytać potrafisz. :) ZETO reperował, choć uznał, że nie było
    uszkodzenia. Reperował sprawną (wg ZETO sprawną) nagrywarkę. :)


    > Ty, jak electro.pl bedzie nieusatysfakcjonowany :-)

    Ja będę usatysfakcjonowany, gdy Monster nie popsuje
    się mocniej i dostanę bon wakacyjny. :)

    Ustawa by zapewne zauważyła, że żółta plamka nie jest
    istotna. Nieistotne są też te drobiazgi:

    -- 1.1 GB ,,dysku'' zamiast 4 GB
    (nie jest prawdą, jakobym miał 2 GB na
    aplikacje i 2 GB jako dodatkowy dysk)

    -- nijak nie można uruchomić WiFi na 5 GHZ

    -- dźwięk z VoIP idzie tylnym głośnikiem :)

    -- LEDki doświetlające są mocno podrapane

    Dla mnie ten smartfon jest dobry. Może mam małe oczekiwania wobec życia, ;)
    a może po prostu nie oczekuję doskonałości za niespełna 7 stów pln.


    Teraz jeszcze tablet wielkości 10" i telewizor. Przedtem muszę dokończyć
    ładowanie Monstera aplikacjami i chcę pozbyć się Ace. :) Trochę mi go żal,
    bo jednak przyzwyczaiłem się do niego i polubiłem go. Ace ma zdecydowanie
    lepszy ekran, choć z mniejszą liczbą pikseli. W Ace taka plamka by raziła
    tak mocno, że tylko ślepy by uznał ją za nieistotną.


    W Electro.pl kupować już nie będę.

    -=-

    Z Monstera zdjąłem jedną folię ochronną, ale pod nią jest
    kolejna -- także krzywo przyklejona. Ciekawe, czy ją także
    należy odkleić i czy po jej odklejeniu wzrośnie dokładność
    wskazań oraz poprawi się obraz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 36. Data: 2013-08-21 10:33:01
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
    > ============================
    > W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    > sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    > z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    > W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
    > Autoryzowany Serwis MMV

    Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
    Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
    Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:

    Zgłoszenia do serwisu:
    http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
    PENTAG

    Pomoc Techniczna: (22) 338 90 30 w godz. 9:00 - 17:00

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 37. Data: 2013-08-21 10:46:38
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 01:56:22 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." hzteqi64ms0.7wdt4wt3c783$....@4...net
    >>>> I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)
    >>> Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)
    >
    >> Takie jego zbojeckie prawo ... ale skoro nie byla zepsuta, to sie
    >> ograniczyl do 2 tygodni z czasem rep^H^H^H zbadania :-)
    >
    > Czytać potrafisz. :) ZETO reperował, choć uznał, że nie było
    > uszkodzenia. Reperował sprawną (wg ZETO sprawną) nagrywarkę. :)

    Ale pisal ze nie reperowal bo byla sprawna ?
    To nie moze zwodzic klienta ze naprawa potrwa jeszcze miesiac, bo moze
    :-)

    > Ustawa by zapewne zauważyła, że żółta plamka nie jest
    > istotna. Nieistotne są też te drobiazgi:
    > -- 1.1 GB ,,dysku'' zamiast 4 GB
    > (nie jest prawdą, jakobym miał 2 GB na
    > aplikacje i 2 GB jako dodatkowy dysk)
    > -- nijak nie można uruchomić WiFi na 5 GHZ
    > -- dźwięk z VoIP idzie tylnym głośnikiem :)
    > -- LEDki doświetlające są mocno podrapane
    >
    > Dla mnie ten smartfon jest dobry. Może mam małe oczekiwania wobec życia, ;)
    > a może po prostu nie oczekuję doskonałości za niespełna 7 stów pln.

    Ja bym tam oczekiwal ze 4GB oznacza 4GB, a nie 1.1.
    Ale to akurat ustawa swietnie zalatwi :-)


    J.


  • 38. Data: 2013-08-21 11:26:02
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
    > Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
    >> Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
    >> ============================
    >> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    >> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    >> z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    >> W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
    >> Autoryzowany Serwis MMV
    >
    > Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
    > Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
    > Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:
    > Zgłoszenia do serwisu:
    > http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
    PENTAG

    Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    obsluguje :-)

    J.


  • 39. Data: 2013-08-21 11:33:33
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    > radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    > czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    > promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    > obsluguje :-)

    Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin
    naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
    14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy
    drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
    sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 40. Data: 2013-08-21 12:10:46
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    >> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    >> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    >> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    >> obsluguje :-)
    >
    > Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    > na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

    Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    > naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    > serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
    > 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy

    No wlasnie - 95%.
    Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
    Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
    mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
    drobiazg.

    > drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    > oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
    > sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

    Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

    Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    J.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: