eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
    <5213abf4$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 20 Aug 2013 20:24:25 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377023055 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1253 82.143.187.50:54190
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048425
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:48:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
    >>> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    >>> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    >> Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
    > Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    > Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    > Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?

    I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    pieniadze od reki ?

    >> gorzej jak przyjdzie taki i
    >> zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
    >
    > Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>

    Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.
    A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
    wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
    filtra w trybie SD".

    >> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    >> zwraca pieniadze od reki :-)
    > Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    > idzie do serwisu i wraca.

    O widzisz, idzie do serwisu. Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
    jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
    jak Electro Enuela :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: