eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
    co.com!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 20 Aug 2013 19:02:14 +0200
    Message-ID: <1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
    Lines: 41
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377018123 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 82.143.187.50:53712
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048417
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    >>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
    w sklepach.
    >>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :)
    >> IMO - na jedno wyjdzie.
    > Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    >> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    >> prosze czekac 2 tygodnie.
    > To zależy od marketu, towaru itd.
    >
    >> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    >> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    >> tabletem byloby inaczej
    > Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    > problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy

    Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?

    > za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    > rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    > problemu.

    Wiertarka prosta rzecz, dziala albo nie, gorzej jak przyjdzie taki i
    zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.

    Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    zwraca pieniadze od reki :-)

    >> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    >> bujac.
    > W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
    > dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>

    No coz, tylko raz mialem nieprzyjemnosc dyskutowac, ale ze zapalniczka
    nie zapala to i panienka przy kasie widzi, i zaden serwis tu nic nie
    naprawi, wiec mnie troche wk* :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: