eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <kuu7lo$7ba$1@speranza.aioe.org>
    <13ipmgkujochs$.snabblyozmvv$.dlg@40tude.net>
    <1...@n...neostrada.pl>
    <hpv3llndefw5$.b72bep5amitx.dlg@40tude.net>
    <kuvjv1$a06$2@speranza.aioe.org>
    Date: Tue, 20 Aug 2013 16:27:27 +0200
    Message-ID: <p...@4...net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377008836 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1262 82.143.187.50:52782
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048411 pl.rec.dom:135912
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:29:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
    > Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
    > nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,

    "sam rzecznik" ... urzednik jak kazdy inny :-)

    > a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
    > tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
    > pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)

    Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.

    Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
    to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
    naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
    I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)

    Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac
    cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
    zwrot pieniedzy tez prostszy.
    Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
    urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
    "juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".

    > Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

    Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa
    robote.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: