eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 20 Aug 2013 19:48:33 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 47
    Message-ID: <5213abf4$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1377020916 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1247 31.11.235.52:53507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048421
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    >>>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
    w sklepach.
    >>>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >>>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :)
    >>> IMO - na jedno wyjdzie.
    >> Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
    >
    >>> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    >>> prosze czekac 2 tygodnie.
    >> To zależy od marketu, towaru itd.
    >>
    >>> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    >>> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    >>> tabletem byloby inaczej
    >> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    >> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    >
    > Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?

    Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?

    >> za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    >> rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    >> problemu.
    >
    > Wiertarka prosta rzecz, dziala albo nie,

    LOL - a krzywo wycinające wyrzynarki widziałeś? Same z siebie, bez
    pomocy operatora :>

    > gorzej jak przyjdzie taki i
    > zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.

    Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>

    > Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    > zwraca pieniadze od reki :-)

    Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    idzie do serwisu i wraca.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: