  • Data: 2015-01-14 07:15:09
    Temat: Re: Ekwiwalent przysłony dla małych matryc
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie jest to zwykłe, ordynarne oszustwo, nie mające zresztą nic
    > wspólnego z żadnymi zaszłościami sprzed kilkudziesięciu lat.

    fakt , ze mozna to tak interpretowac.

    to jest temat dla globalnego rzecznika praw konsumnckich.

    w gruncie rzeczy jest to informacja ze : "taka matryce zastsowano by w lampach
    obrazowych o srednicy rownej wielkosci podanemu oznaczeniu matrycy , ktora jednak
    ma inny rozmiar."

    tak jakby np opony na felgi 15 cali znakowano np 17 cali , gdyz w przeszlosci jakis
    woz drabiniasty mial wieksza srednice rafek.

    nonsens.

    z tym ze ludzkosc boryka sie teraz z wiekszymi problemami niz sposob oznakowania
    matryc - chyba nikomu sie nie chce tym zajmowac. , a przemyslowi produkujacemu
    matryce to nie szkodzi , byc moze pomaga.

    A skoro pomaga tzn sprzedja wiecej.
    a skoro wiecej to byc moze dzieki temu jest taniej.