  • Data: 2009-08-29 14:06:57
    Temat: Re: EOS 7D - nast�pca 20D
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gietrzy wrote:
    > Na stronie Canona na razie nie ma 7D więc plota ;)

    Już widziałem skąd im się to wzięło, znaczy z jakiegoś plakatu. Ok, pewnie
    niedługo go pokażą, ale nie widzę jakoś sensu że nazywa się 7D a nie 60D.

    > ~ $2k

    Chyba niezbyt mnie taka cena przekonuje :)
    Kupisz cropa za tyle jak obok masz pełną klatkę od ręki?

    > -c

    A to już pewne, że nie "-h"? Zresztą nie wiem czy jest sens z takim skokiem..

    > Ciekawe jak Panas wyceni GF1?

    Stabilizacji in-body to napewno miał nie będzie. Wciąż jedyna nadzieja w
    samsungu! :)

    d.