  • Data: 2012-09-13 10:12:26
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał:

    > Ale co miało dać to "nawiązanie do serwera", bo nie nadążam?

    Spytam więc jeszcze raz. Chcesz porównać uptime serwera linuxowego do uptimu
    telefonu z symbianem obsługiwanego przez osobę nie znającą się na zamykaniu
    aplikacji w tle?

    > Cholera, aplikacji brakło do włączania. Zwiesić się nie chce.

    Zwiecha to ekstremalny przypadek działania symbiana opisywany przez autora
    wątku, której przyczyną jest najczęściej otwarcie zbyt dużej ilości aplikacji i
    jest następstwem spowolnienia działania systemu. Nie pisałem chyba, że
    zwieszenie systemu występuje każdorazowo lecz przy dłuższym korzystaniu z
    telefonu w takim stanie, czyli z coraz mniejszymi zasobami. I jeśli ktoś umie
    nad tym zapanować, telefon mu się nie zwiesi. O tym też pisałem.

    > W E51 dla zapominalskich w menu są "sprężynki" przy otwartych pozycjach.

    W wielu innych też jak nie sprężynki to kółeczka. Ale żeby zapominalski wiedział
    co z tym zrobić, musiałby czytac instrukcję obsługi, a nie chwalic się wszem i
    wobec, że Symbian zły.

    > No i nawet jak mu się zwiesi, bo za dużo naotwierał, to następnym razem
    > będzie pamiętał, żeby zamykać- po co mu profilaktyczne restarty?

    To po co zapomina i wciąż restartuje i powtarza, że Symbian zły? Nie każdy jest
    reformowalny.

    > TIA :-)

    Na s60v3 były programiki, które monitorowały czas włączenia telefonu.