    From: K <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dzwonek gong z transformatorem
    Date: Tue, 16 Jul 2024 21:59:22 +0100

    On 15/07/2024 11:02, J.F wrote:

    > transformator, czy elektromagnes ?

    >>> https://support.google.com/googlenest/answer/9247132
    ?hl=en-GB

    > Dali by jakies schematy ... choc może nie trzeba, jesli to trywialnie
    > proste jest :-)

    -chimes/products/grothe-grot-alarm-bell-chime-unit-l
    tw-1171a-24v-ac-compatible-with-nest-video-doorbells

    > Tylko czy on zawiera transformator, czy wymaga 24V zasilania, a
    > transformator jest twoim problemem ?
    >
    > J.

    Generalnie to na obudowie i w opisie bylo napisane 8-12VAC, ale w srodku
    jest napisane 8V. Dzwonek wymaga 8-24V AC.

    Dzwonek jest elektro mechaniczny zatem i wyglada w srodku tak:
    https://ibb.co/QjGyXvq
    Jakbym to mial przerabiac nie wiem, zaden transformator mi sie do tej
    obdowy nie zmiesci. Nawet jesli to jak dam 16V AC to nie wiem czy ten
    mechanizm da sobie z takim napieciem rade.

    Chcialbym jednak unikanac takiej rzezby:
    https://www.instructables.com/Making-a-Door-Bell-Chi
    me-With-Integrated-Transform/