  • Data: 2024-07-18 22:30:23
    Temat: Re: Dzwonek gong z transformatorem
    Od: K <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/07/2024 13:48, J.F wrote:
> [...]
    -chimes/products/grothe-grot-alarm-bell-chime-unit-l
    tw-1171a-24v-ac-compatible-with-nest-video-doorbells

    > To na dole, to transformator.
    > I nawet nie wiadomo - czy to transformator, czy tylko osłona,
    > a prawdziwy pod nią.
    > Chyba tylko osłona.

    W weekend to rozbiore i zobacze co tam jest w srodku.

    > Transformator na 12V powinienieś znaleźć, ewentualnie przetwornicę na
    > 12V DC wsadzić, ale ... jesli rok działało, to może nie w zasilaniu
    > problem.
    >
    > transformator w gongu się raczej nie zepsuł, i łatwo sprawdzic
    > napięcie.
    > Kabel się skiepscił ?

    podlaczylem zasilacz 12V i na kablu przy guziku/dzwonku jest tyle ile
    daje zasilacz. Kabel to rapte kilka 3-4m skretki kat5e.

    > Swoją drogą ciekawe ile ta kamera pobiera, bo przeciez płynący prąd
    > płynie też przez elektromagnes.
    > Ha ... w sumie mogłaby brać sporo, elektromagnes byłby ciągle
    > włączony, a jak ktos zadzwoni, to przerwac na chwilę i znów brać :-)
    > Ale elektromagnes może tego nie lubieć ... chyba, ze
    >

    > możesz tez spróbować prostownik dodać i kondensator filtrujący -
    > napięcie troche podniesie. Albo nawet podwajacz zrobić.

    obawiam sie, ze nie mam takiej wiedzy.

    > Mam nadzieje, ze Nest poradzi sobie z DC.
    > Hm, nie poradzi?
    > https://www.reddit.com/r/Nest/comments/becmri/can_i_
    run_the_nest_hello_on_dc_instead_of_ac/

    me-With-Integrated-Transform/

    > Ale co tu za rzeźba - normalna instalacja transformatora.
    > Aaa - obudowę troche wyrzeźbił, żeby sie zmieścił
    >
    > Tylko nie bardzo rozumiem - gong może pracować na bateriach, ale może
    > tez na zasilaniu 8-16 V AC.
    > gdzie transformator zasilający? "gdzies" ?

    sa takie co dzialaja z baterii, ten akurat ma miejsce bo pewnie obudowa
    standardowo dzielona z innym modelem dzwonka ale nie ma tam instalacji
    na baterie.

    > Mozesz też transformator zamontować gdzies obok gongu, jak w ładnym
    > pudełku, to nikt nie zwróci uwagi :-)
    >
    > J.

    No wlasnie nie chce transformatora obok dzwonka, szukalem czegos mini
    ale jedyne co znalazlem to jakies chinskie.