  • Data: 2024-07-18 23:37:42
    Temat: Re: Dzwonek gong z transformatorem
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2024 o 22:30, K pisze:

    > raczej nie sadze, bo podlaczony do ladowarki sie normalnie laduje i trzyma.

    Ujmijmy to tak. Skoro działało rok a jest tam AC, czyli transformator,
    który albo działa albo nie działa i nie ma tutaj możliwości działać w
    80%, czy 50%. 100% albo w ogóle. Chyba, że nie jest to transformator a
    przetwornica, która mogła "zdechnąć". Kabelki masz krótkie więc spadek
    napięcia można pominąć. Może też być kwestia "złego styku" i lepiej
    poprawić połączenie. Nie zaszkodzi też, danie 2 żył na stronę, czyli 2
    kabelki na + i 2 kabelki na - skręcone razem, dla zasilnia, skoro to
    kabelek 8 żyłowy. Zwiększy się wydajność prądowa połączenia.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>