  • 141. Data: 2011-02-22 20:07:09
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 19:42:24 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >żaden nadsterowny.

    To jaki - podsterowny ? Auto ci prosto jechalo a Ty miales ochote
    przywalic w barierke tylko nie dales rady ? :-)

    No coz, moze kazdy ma inna praktyke.

    J.

  • 142. Data: 2011-02-22 20:11:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > To się ciesz z tego - tyle, że to żaden argument na to, że masz jakieś
    > specjalne zdolnościami psychofizyczne.

    Po prostu nie wiesz co wyprawiałem np. na rowerze. :>

    > Inna sprawa, że stoi to w
    > sprzeczności z Twoim stwierdzeniem: <cite>
    > Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    > komuś, kto zawraca po wysepce? Co nie znaczy, że nie poradziłbym sobie
    > gdyby ów głupek wjechał mi przed nos. </cite>

    Nie muszę zwolnić, żeby zachować odpowiedni margines bezpieczeństwa.
    Zresztą auto też mam odpowiednio przygotowane do dynamicznej jazdy.

    > Teraz połącz sobie tę wypowiedź z zacytowaną i wyjdzie, że jednak Twoje
    > wypowiedzi są niespójne

    Nie ma w nich nic niespójnego.

    > i jedyne co Ci pozostaje, to nadal Twoje
    > przekonanie, że zawsze sobie poradzisz, a jak do czegoś już dojdzie, to
    > jako usprawiedliwienie stwierdzisz, że nie miałeś na to wpływu.

    Bo tak na pewno będzie. Zachowuję dużo większy margines bezpieczeństwa
    niż większość.

  • 143. Data: 2011-02-22 20:13:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Wystarczy hamowanie w koleinach i tył lata jak tirówka po poboczu...

    W jakimś złomie być może... ;)

  • 144. Data: 2011-02-22 20:16:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 22 Feb 2011 19:11:22 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Nie muszę zwolnić, żeby zachować odpowiedni margines bezpieczeństwa.
    >Zresztą auto też mam odpowiednio przygotowane do dynamicznej jazdy.

    Ten z Accorda też tak pewnie mówił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 145. Data: 2011-02-22 20:18:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Ten z Accorda też tak pewnie mówił.

    1000 innych też tak mówi i w dodatku ma racje. Co ma udowodnić jeden
    wypadek? A jeśli coś udowadnia, to co udowadnia podobny wypadek kobiety,
    która przydzwoniła w latarnie starym Lanosem? Też zapieprzała 180?

  • 146. Data: 2011-02-22 20:22:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-22 20:11, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Po prostu nie wiesz co wyprawiałem np. na rowerze. :>

    To nieistotne. Mówimy o samochodach.

    > Nie muszę zwolnić, żeby zachować odpowiedni margines bezpieczeństwa.
    > Zresztą auto też mam odpowiednio przygotowane do dynamicznej jazdy.

    Tak się spodziewałem. Batmobile na komunię rozdawali?

    > Nie ma w nich nic niespójnego.

    Jak najbardziej jest. Nie musisz zwalniać by mieć odpowiedni margines
    bezpieczeństwa i do tego masz tak samochód przygotowany do dynamicznej
    jazdy, że zawsze poradzisz sobie jak ktoś Ci wjedzie przed nos.

    > Bo tak na pewno będzie. Zachowuję dużo większy margines bezpieczeństwa
    > niż większość.

    Znaczy jak napisałem wcześniej - pozostaje Ci tylko Twoje przekonanie,
    że zawsze sobie poradzisz etc.

  • 147. Data: 2011-02-22 20:24:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 22 Feb 2011 19:18:11 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >1000 innych też tak mówi i w dodatku ma racje. Co ma udowodnić jeden
    >wypadek? A jeśli coś udowadnia, to co udowadnia podobny wypadek kobiety,
    >która przydzwoniła w latarnie starym Lanosem? Też zapieprzała 180?

    Rzekomo ponad 150 km/h.
    Ja Ci nic nie zamierzam udowadaniać, nie taka moja rola.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 148. Data: 2011-02-22 20:26:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Rzekomo ponad 150 km/h.
    > Ja Ci nic nie zamierzam udowadaniać, nie taka moja rola.

    Lanosem jechała ponad 150 km/h? Rozpędzała się od Piaseczna?

  • 149. Data: 2011-02-22 20:29:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 22 Feb 2011 19:26:03 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Lanosem jechała ponad 150 km/h? Rozpędzała się od Piaseczna?

    A co, Lanosy 150 nie jeżdżą?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 150. Data: 2011-02-22 20:30:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-22 20:18, to pisze:
    > jerzu

    > 1000 innych też tak mówi i w dodatku ma racje.

    Mówi - tak, ma rację - nie.

    > Co ma udowodnić jeden wypadek?

    To nie jest jeden wypadek i niestety podważa Twoje teorie.

    > A jeśli coś udowadnia, to co udowadnia podobny wypadek kobiety,
    > która przydzwoniła w latarnie starym Lanosem?

    A co ma udowadniać? Wypadki się zdarzają. Do tego ciężko stwierdzić,
    czy był podobny.

    > Też zapieprzała 180?

    Skąd ten wniosek?