  • 91. Data: 2011-02-21 23:28:39
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Ha ! I czekać na bezkolizyjnej nawrotce ok 15 min ;)

    Moja wina, że ktoś porobił, nie wiadomo po co, bezkolizyjne nawrotki?

    Ja nic nie ryzykuje.

  • 92. Data: 2011-02-21 23:29:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Myślisz że kierownik hondy nie miał pewności że sobie poradzi?;)

    Nie widzę związku. ;)

  • 93. Data: 2011-02-21 23:29:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Z całą pewnością byś sobie poradził. Mamy zresztą na to dowody. Jeden z
    > takich dowodów to bohater tego wątku.

    Nie widzę związku.

  • 94. Data: 2011-02-21 23:31:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-21 23:28, to pisze:

    > Ja nic nie ryzykuje.

    Ależ ryzykujesz. Przekraczając dozwoloną prędkość, do tego
    nadmiernie ryzykujesz, że konsekwencje *mojego* błędu będą dla
    *ciebie* o wiele mniej romantyczne niż byłyby gdybyś nie
    przekraczał w/w dozwolonej - np zamiast złamanej nogi -
    "pęcnięta na czy podstawka na kapelusz", którą nosisz niepotrzebnie.

    6008

  • 95. Data: 2011-02-21 23:31:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-21 23:29, to pisze:

    > Nie widzę związku. ;)

    Da się zauważyć.

    6008

  • 96. Data: 2011-02-21 23:58:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Ależ ryzykujesz.

    Ależ nie.

    > Przekraczając dozwoloną prędkość,

    To są tylko Twoje nieuzasadnione domysły. ;-)

> [...]
    > mniej romantyczne niż byłyby gdybyś nie przekraczał w/w dozwolonej - np
    > zamiast złamanej nogi - "pęcnięta na czy podstawka na kapelusz", którą

    Tego rodzaju sytuacja w ogóle się nie zdarzy, bo zawsze zachowuję
    baaardzo duży margines bezpieczeństwa.

  • 97. Data: 2011-02-22 04:34:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nie widzę związku. ;)

    On też nie widział :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 98. Data: 2011-02-22 04:56:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Jeśli by jej nie było, to nie byłoby czego wytracać w tak krótkim czasie.

    Zabiła ich ropa naftowa. Gdyby jej nie było to nie jechaliby na benzynie
    lub gazie i nie byłoby tam samochodu ani prędkości ani czego wytracać :-)

  • 99. Data: 2011-02-22 05:03:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-22 04:56, Pszemol pisze:

    > Zabiła ich ropa naftowa. Gdyby jej nie było to nie jechaliby na benzynie
    > lub gazie i nie byłoby tam samochodu ani prędkości ani czego wytracać :-)

    Zdecydowana większość umie wykorzystywać ropę naftową i żyje.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 100. Data: 2011-02-22 05:08:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Miec przednionapedówkę i wierzyc, że FWD 'wyciąga'. A potem odruchowo ująć
    > gazu...
    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,roztrzaskal-sie
    -na-slupie-quot-zabila-ich-predkosc-quot-,74314.html
    #
    ew. wierzyć w nadzwyczajne właściwości RWD - końcówka materiału filmowego.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com