  • 21. Data: 2010-01-22 19:07:53
    Temat: Re: Dyskwalifikacja zwycięzcy
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Jan., 14:10, Profesor Nic <p...@g...com> wrote:

    > (...)
    >
    > A to gdzie wyczytales?? Podobno Rodriguez dalej idzie w zaparte ze to
    > dziki wilk, no i dostal dozywotniego bana od WPOTY.

    gdzes czytalem , ale juz nie pamietam gdzie , jakos tak przelotnie .
    mozliwe ze tez cos pokrecilem , nie przywiazywalem do tego wiekszej
    wagi.
    jesli piszesz ze tak jest , to z pewnoscia masz racje.

  • 22. Data: 2010-01-23 00:54:11
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 22 of Jan 2010 12:14, J.F. wrote:

    > Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    47160464_008586860-1.jpg

    > Dlaczego wildlife, skoro nie wiesz czy robione w naturze, czy np w
    > domu na kanapie ? :-)

    Jak ja siedzę na kanapie też tak dziko patrzę jeśli dostanę
    ciepłe pivo. Mieszczę się wtedy w konfliktach społecznych,
    wild life i klęskach żywiołowych.

    > Lepsza fotke poprosimy, moze sie uda cos w oczach zobaczyc .

    Niestety BBC ma mikroskopijne zdjęcia. Jedynie te
    z "Day in pictures" osiągaja 800x600.

    --
    nb

  • 23. Data: 2010-01-25 14:30:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > kanapie ? :-)
    >
    > Lepsza fotke poprosimy, moze sie uda cos w oczach zobaczyc .

    Blade Runner, czy bardziej nowoczesnie - CSI? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil