  • Data: 2010-09-05 14:23:51
    Temat: Re: Dysk zewnetrzny - maly problem
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" napisał:

    > Zacznijmy od tego, że autor ma problem z dużymi plikami.
    > Domniemam, że chodzi mu o matroskę mkv (avi ma limit do 2 GB).
    > Domniemam, że chodzi mu o filmy 720p, 1080p kodowane w
    > h.264/x.264 a tego nie ruszy żaden dvd.

    Za dużo tu domniemywania, ja przedstawiłem problem z życia wzięty, na jaki
    trafił ostatnio wspomniany znajomy, który chciał na takim dysku jednocześnie
    przechowywać *także* duże pliki i przy okazji móc podłączać ów dysk do DVD
    celem odtworzenia *innych* plików tam trzymanych (np. *avi). Czego jeszcze
    nie zrozumiałeś?
    Warto zatem rozważyć (w zależności od przeznaczenia dysku), czy nie warto
    zawczasu podzielić go na dwie partycje z różnymi systemami plików.

    > Dlatego się pytam - dlaczego wyskoczyłeś z tym dvd, skoro fizycznie
    > nie da rady zdekodować strumienia?

    Żeby mniej rozgarnięte trolle (które nie są w stanie pojąć, iż nie ma
    obowiązku odtwarzania na DVD wszystkiego co się na podłączonym dysku
    znajduje) miały pożywkę.
    Smacznego.

    JoteR