  • Data: 2010-09-04 16:40:12
    Temat: Re: Dysk zewnetrzny - maly problem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i5tsev$mgt$...@i...gazeta.pl...
    > Dlatego, że mój znajomy miał ostatnio taki problem. Więc skoro mowa o filmach,
    > to warto wziąć pod uwagę i ten aspekt, że niektóre stacjonarne odtwarzacze DVD
    > (Divx, MPEG etc.) nie potrafią odtworzyć plików umieszczonych na pamięci
    > zewnętrznej z systemem plików NTFS.

    Zacznijmy od tego, że autor ma problem z dużymi plikami. Domniemam, że chodzi mu
    o matroskę mkv (avi ma limit do 2 GB). Domniemam, że chodzi mu o filmy 720p,
    1080p kodowane w h.264/x.264 a tego nie ruszy żaden dvd. Dlatego się pytam -
    dlaczego wyskoczyłeś z tym dvd, skoro fizycznie nie da rady zdekodować
    strumienia?