    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Date: Thu, 13 Oct 2011 17:43:10 +0200

    > /.../
    >
    > i nigdy, przenigdy żaden cwaniak nie wepchnął się przed nie-laga.
    > Każdy cwaniak zawsze czeka z wepchnięciem w miejscu, gdzie się wpycha
    > na pierwszego laga, a gdy ten się akurat nie trafia, to czeka nawet do
    > końca korka (i o jeden dzień dłużej).

    Nie wiedziałeś? Oni grzeczni są. Najlepsze jest to, że on wskakując
    przed "laga" oczywiście uzupełnia "dziurę", a nie powoduje powstanie
    kolejnej, ponieważ "lagujący" będzie musiał przyhamować. Zresztą
    - ja nie jestem "lagującym" i wielokrotnie mi się zdarzyło (i zdarza),
    że cwaniaczek mi się wp***** przed maskę w granicach mojego marginesu
    bezpieczeństwa, w rezultacie hamuję i robię znowu bezpieczny odstęp.
    I o czym tutaj z takimi dyskutować?

    > Jedzie mi tu czołg? :-)

    Taaaaaki duży :)