eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej › Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
  • Data: 2020-01-22 19:43:05
    Temat: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2020 o 13:34, T. pisze:

    > Gdzieś na forum ktoś się żalił, że zostawił auto pod ładowarką, a tu
    > ktoś mu odpiął i ładował swoje...
    > T.
    a ja znowu słyszałem ze gość podjechał do ładowarki która mu "nabije"
    akumulator w 2 godziny i poszedł. w międzyczasie ktoś inny podjechał sie
    naładować, więc ładowarka podzieliła swoją moc po równo. z 2 godzin
    (które były dla piewszego krytyczne) zrobiło się 4. Tyle że ja uważam że
    zawsze warto popytać... tych dla których jest to codzienność

    ToMasz