eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej › Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
  • Data: 2020-01-22 20:18:02
    Temat: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-22 o 19:05, Cavallino pisze:

    > Bzdura totalna.
    > Obecnie najtańszą wersją jest Accenta (2019) wyposażona conajmniej zacnie.
    >
    > Fakt - od rocznika 2020 będzie to Visia i będzie golasem, dlatego warto
    > się spieszyć.
    > Ja już tylko czekam na uruchomienie naboru wniosków o dopłaty.

    > Samo porównanie 4,5 metrowego kompakta (hatchbacka) do Sandero - LOL !!!
    >
    > Toto parametrami Megankę na głowę bije, jeśli już pozostawać w ramach
    > jednego aliansu, a Ty z klasą B wyjeżdżasz?
    > Ale to tak jest, jak ktoś nie ma pojęcia o czym pisze, ale koniecznie
    > musi pisać.

    Ja bym chętnie - jeśli bym miał kasę - kupił nawet małe elektryczne
    toczydełko do jazdy po mieście. Ale jako drugie auto. I wtedy nawet
    Skoda citygo mi pasuje.
    T.

    Ps. Auto mam za miesiąc odbierać, więc i tak to już tylko teoretyzowanie...

    Ps. Fakt, sandero jest nieco krótszy, ale ja potrzebuję elektryka do
    krótkich jazd po mieście, jeżdżę tylko z żoną.